خبرگزاری کار ایران

ستاری: امیدوارم با حداکثر آمادگی مقابل استقلال به میدان برویم / مقابل صنعت نفت اصلا خوب نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۷۴۸

مدافع تیم هوادار گفت: اگر 50 الی 60 درصد کیفیت بازی که مقابل گل‌گهر را انجام دادیم را هم به نمایش می‌گذاشتیم قطعا نتیجه به نفع مان تغییر می‌کرد.

محمد ستاری بازیکن تیم هوادار درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شکست تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: واقعیت این است که مقابل تیم صنعت  نفت آبادان مانند همیشه نتوانستیم از توانایی هایمان در زمین استفاده کنیم و به نوعی روزمان نبود. به تیم محترم صنعت نفت آبادان و هوادارانش تبریک می‎‌گویم. تیم ما هفته قبل مقابل گل‌گهر سیرجان خوب درخشید و با اینکه نتیجه را واگذار کردیم اما همه از سبک بازی و کیفیت فنی‌مان تعریف کردند.

او ادامه داد: مقابل نفت آبادان اصلا خوب ظاهر نشدیم و از موقعیت های گلی هم که ایجاد کردیم نتوانستیم به ثمر برسانیم. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم نکاتی که مربی محترم و کادر فنی‌مان گفتند را نتوانستیم پیاده کنیم وگرنه فکر می‌کنم مانند بازی های خوبی که تا کنون از شروع فصل به نمایش گذاشتیم این بازی هم می‌توانستیم با کمترین حقمان تساوی کنیم و یک امتیاز را بدست آوریم.

بازیکن تیم هوادار درواکنش به زمین بازی گفت: باید بگویم زمین بازی هم بی تاثیر نبود، تیم ما هفته گذشته در سیرجان به میدان رفت و از کیفیت زمین و شرایط بازی لذت بردیم اما این بازی شرایط مطلوبی نداشت. تیم ما آنقدر خوب است که روزی که می‌گوییم اصلا خوب نبودیم موقعیت های گل زیادی را ایجاد کردیم اما نتیجه بازی برایمان رضایت بخش نبود. تمام توان و تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی های بعدی‌مان  با کسب امتیاز درصدد جبران این شکست باشیم.

او درباره گلزنی تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: گل اولی که شروین بزرگ بازیکن تیم نفت آبادان زد اتفاق عجیبی بود که فکر می‌کنم چندین سال یکبار رخ بدهد که همچین شوتی از آن فاصله وارد دروازه شود. در یک ضد حمله گل دوم هم متاسفانه دریافت کردیم و گلی که ما زدیم خیلی کاری را پیش نبرد. ما اگر 50 الی 60 درصد کیفیت بازی که مقابل گل‌گهر را انجام دادیم را هم به نمایش می‌گذاشتیم قطعا نتیجه به نفع مان تغییر می‌کرد اما فوتبال است و گاهی این اتفاقات پیش  می‌آید.

ستاری با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: بازی سختی  را پیش رو خواهیم داشت. بالاخره استقلال تیم بزرگی و قابل احترامی است که قهرمان نیم فصل لیگ برتر شده است. تا اینجای کار با کمترین دریافت گل و بدون شکست در صدر جدول قرار دارد. تیم ما هم مقابل تیم های بزرگی بازی کرده و به گواه کارشناسان کیفیت بالایی دارد. تیم ما هیچوقت و مقابل هیچ تیمی دست و پابسته نبوده امیدوارم با یک ریکاوری خوب و حداکثر آمادگی مقابل استقلال به میدان برویم و دست پر برگردیم. ما یک هفته فرصت داریم و امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم نتایج  اخیرمان را جبران کنیم.

مدافع تیم هوادار در پایان صحبت هایش افزود: ما یک نیم فصل سختی را گذراندیم و با توجه به اولین سال حضور هوادار در لیگ برتر امیدوارم طبق خواسته کادر فنی از باشگاه چه در جذب بازیکن و چه در فراهم کردن امکانات دیگر امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم هوادار رخ بدهد و بتوانیم نیم فصل دوم خیلی بهتر نتیجه بگیریم و و در آخر یک عملکرد و جایگاه خوب را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز