خبرگزاری کار ایران

واکنش آکادمی کیا به درگیری در دیداری مقابل نوجوانان پیکان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۷۲۲

آکادمی کیا به درگیری تیم نوجوانان این باشگاه با تیم پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، هفته پایانی لیگ برتر نوجوانان تهران با درگیری در دیدار تیم‌های پیکان و آکادمی کیا همراه شد.

بازیکنان پیکان که هفته پیش قهرمانی‌شان در این لیگ مسجل شده بود، پس از سوت پایان بازی به داخل زمین رفتند و به خوشحالی بابت کسب جام قهرمانی پرداختند اما در نهایت این کار منجر به درگیری فیزیکی بازیکنان و اعضای دو تیم شد و نزاع شدیدی در وسط زمین چمن اتفاق افتاد.

در بیانیه‌ای که آکادمی فوتبال کیا در واکنش به این اتفاق منتشر کرده، آمده است:

"با درود و احترام خدمت اهالی فوتبال و طرفداران گرانقدر فوتبال پایه

در پایان رقابت بین دو تیم کیا و‌ پیکان در رده نوجوانان، بعلت تنش ها و کشمکش های رایج در مسابقات حساس مانند رقابت فوق، و بدلیل عدم کنترل هیجانات کنار زمین توسط برخی بازیکنان جوان و کم تجربه مان، در کمال تعجب و ناباوری درگیری فیزیکی‌ای پیش آمد که مجموعه آکادمی «کیا» بدین طریق از این بابت ابراز تاسف کرده و از تیم شایسته تهرانی پیکان نیز طلب پوزش داریم.

به همین سبب طی روز های آتی جرایم لازم بازیکنان خاطی توسط کمیته انضباطی آکادمی «*کیا*» به ایشان اعلام خواهد گردید. به این امید که در رقابت های آتی همچون ادوار قبل، افتخار میزبانی شما بزرگواران را داشته باشیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز