خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: سعی کردیم خودمان را برای بازی های آسیا آماده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۱۴۲

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سعی کردیم به جای پرس از جلو این کار را در مرکز زمین انجام بدهیم و خودمان را برای بازی های آسیایی آماده کنیم.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: نیمه اول خوبی داشتیم. سعی کردیم تا جایی که می توانیم بازی را خوب اداره کنیم و از موقعیت ها استفاده کنیم. یکی از مهمترین مسائلی که برایم اهمیت داشت این بود که در بازیسازی از هافبک هایشان توپ بگیریم. در نیمه اول این کار را خوب انجام دادیم و 2 بر صفر هم جلو افتادیم.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم نوع بازی را نسبت گذشته عوض کنیم. چیدمان را تغییر دادیم که سبک دیگری را در کار دفاعی امتحان کنیم. سعی کردیم به جای پرس از جلو این کار را در مرکز زمین انجام بدهیم و خودمان را برای بازی های آسیایی آماده کنیم.

نویدکیا تصریح کرد: نساجی در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و حتی ممکن بود بازی را از دست بدهیم. با اینکه توپ را به نساجی دادیم و به دنبال ضدحملات بودیم اما نساجی به خوبی نمی‌توانست موقعیت خوب ایجاد کند.

نویدکیا گفت: ولی بعد از گل زیبایی که زدند روند بازی به نفعشان بود. گردش توپ خیلی خوبی داشتند. سعی کردند از فضاهای چپ و راست استفاده کنند. ممکن بود بازی را از دست بدهیم. باید در ضدحملات از موقعیت‌ها بهتر استفاده می کردیم. فضاهای خوبی به ما می‌دادند به خاطر فشار زیادی که می‌آورند. روی هم رفته باید از تمام بچه ها تشکر کنم. تمام توانشان را گذاشتند و دوندگی خیلی خوبی داشتند. نشان دادند از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارند. توانستیم سه امتیاز بازی خیلی مهم و سخت را به دست بیاوریم. پیش بینی کرده بودیم که خیلی سخت باشد. به همه بچه‌ها و هواداران تبریک می گویم.

سرمربی سپاهان در خصوص داوری این بازی گفت: هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی کنم و حرفی ندارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز