خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: با تمرکز بالا و تمامی نفراتمان به مصاف اورکی خواهیم رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۳۴۶

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان اورکی در بخش هجومی شرایط خوبی دارند و باید از این موضوع مراقبت کنیم و با تمرکز بالایی با این تیم بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان با شهید اورکی اسلامشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اظهار داشت: اطلاعاتی دقیقی از اورکی نداشتیم و مجبور شدیم در این چند روز اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد این تیم کسب کنیم. این تیم در چند هفته گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و تیم امیدوار کننده‌ای نشان داده است.

وی تصریح کرد: بازیکنان اورکی در بخش هجومی شرایط خوبی دارند و باید از این موضوع مراقبت کنیم و باید با تمرکز بالایی با این تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: باید این موضوع را قبول کنیم که در جام حذفی به میدان می‌رویم و نباید تیم مقابل را صرفاً به عنوان این‌که در لیگ دسته دوم بازی می‌کند دست کم بگیریم. بازیکنان تیم اورکی قطعاً با انگیزه هزار درصدی مقابل سپاهان به میدان می‌آیند و این کار را برای ما دشوار می‌کند.

نویدکیا گفت: به تیم مقابل احترام می‌گذاریم و این که به رقابت‌های دسته 2 صعود کرده‌اند نشان می‌دهد که کیفیت بسیار خوبی دارند. باید با تمرکز بالا با این تیم رقابت کنیم تا هواداران از این دیدار لذت ببرند.

وی در پاسخ به سوالی که در دیدار فردا از بازیکنان آکادمی سپاهان استفاده می‌کند یا خیر، اظهار داشت: نمی‌توانیم ریسک زیادی داشته باشیم. در ابتدای کار با نفرات اصلی کار را آغاز می‌کنیم و در ادامه اگر شرایط مهیا بود شانس را به بازیکنان جوان‌تر تیم می‌دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز