خبرگزاری کار ایران

مهدی طارمی چشم امید پورتو و کونسیساو در لیگ اروپا؛‌ اژدهایان به دنبال آتش بازی ستاره ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۳۲۶

پورتو در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در حالی برابر مارسی قرار می گیرد که سرمربی این تیم امیداور به درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امشب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا از ساعت 21:15 با دو بازی آغاز خواهد شد. که رئال بتیس در ورزشگاه خانگی خود باید برابر اینتراخت فرانکفورت به میدان برود و در دیگر بازی این مرحله نیز شاگردان سرخیو کونسیساو در پورتو باید در ورزشگاه خانگی خود برابر تیم المپیک مارسی قرار بگیرند.

پورتو در حالی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا را کسب کرد که این تیم در گروه B  این رقابت ها موسوم به گروه مرگ با حضور لیورپول، اتلتیکو مادرید و آث میلان با کسب 5 امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا در رقابت های لیگ اروپا حضور پیدا کند.

پورتو در مرحله یک شانزدهم نهایی در دیدار رفت در حالی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد که مهدی طارمی در این بازی از روی نیمکت پورتو شاهد پیروزی یارانش برابر لاتزیو بود. اما در دیدار برگشت در ورزشگاه المپیکو رم شرایط برای این مهاجم پورتو به گونه دیگری رقم خود. پورتو در ورزشگاه خانگی پورتو در حالی با نتیجه 2 بر 2 رقم خورد که طارمی در این بازی ابتدا موفق شد برای اژدها ها پنالتی بگیرد و خود ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند. در ادامه نیز پورتو موفق شد روی پاس تماشایی طارمی گل دوم خود را وارد دروازه عقاب ها کند تا این بازیکن سهم بسزایی در صعود این تیم به مرحه یک هشتم نهایی لیگ اروپا داشته باشد.

مهدی طارمی چشم امید پورتو و کونسیساو در لیگ اروپا؛‌ اژدهایان به دنبال آتش بازی ستاره ایرانی

 

طارمی تا بدین جای فصل تاثیرگذار ترین بازیکن پورتو بوده است. او تاکنون موفق شده با زدن 13 گل و 11 پاس گل روی 24 گل این تیم در این فصل تاثیر بگذارد. همچنین او بعد از کریم بنزما ستاره رئال مادرید و محمد صلاح مهاجم گلزن لیورپول و بالاتر از ام‌باپه ستاره پاری سن ژرمن سومین بازیکن تاثیر گذار در این فصل از رقابت های فوتبال در اروپا باشد.

همچنین طارمی در 5 بازی اخیر خود با لباس پورتو عملکرد خیرکننده ای داشته است. او در 5 دیدار اخیر این تیم دست کم موفق به دائم یک پاس گل و تاثیر گذاری روی گل پورتو داشته است. وی در این تعداد بازی موفق به دادن 6 پاس گل و زدن 3 گل شده است. همین موضوع حالا باعث شده که سرخیو کونسیساو بعد از جدایی لوئیز دیاز ستاره خود و پیوستن وی به لیورپول حالا روی مهدی طارمی حساب ویژه ای باز کند و مهاجم تیم ملی ایران امید اصلی وی و هواداران پورتو برای موفقیت در رقابت های اروپایی و لیگ پرتغال باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز