خبرگزاری کار ایران

بزرگترین حسرت بالوتلی: نباید منچسترسیتی را ترک می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۲۸۱

مهاجم ایتالیایی می‌گوید به دلیل ترک باشگاه منچسترسیتی پشیمان است.

به گزارش ایلنا، ماریو بالوتلی حرفه ای بامزه داشته است. ظهور او در اینتر با امید و انتظارات زیادی همراه بود، اما او هرگز نتوانست آنقدر که اکثر مردم امیدوار بودند در صدر بازی بماند.

این ایتالیایی هنوز از حرفه ای بیش از حد مناسب لذت برده است، اما این احساس در ایتالیا وجود دارد که او ممکن است کارهای بیشتری انجام داده باشد. و حسرت فراوانی او را احاطه کرده است. از نظر او، بزرگترین اشتباه او تصمیمش برای ترک منچسترسیتی به میلان در سال 2013 بود.

بالوتلی در مصاحبه با اتلتیک به ندوم اونوها، هم تیمی سابق خود در منچسترسیتی اعتراف کرد: فکر می کنم این بزرگترین اشتباه من بود: "ترک سیتی." حتی در سالی که من رفتم، یک سال و نیم در میلان خیلی خوب بازی کردم، اما بعد از آن مشکلاتی داشتم و حالا که بزرگتر شدم، می دانم که نباید در آن زمان سیتی را ترک می کردم. در تمام این سال‌ها که سیتی را در حال پیشرفت، پیشرفت و پیشرفت می‌دیدم می‌توانستم مثل سرخیو آگوئرو برای مدت طولانی اینجا باشم. اگر الان ذهنیتم را داشتم... زمانی که در سیتی بودم، احتمالاً می‌توانستم یک توپ طلا را ببرم، در این مورد مطمئن هستم. اما می‌دانید، وقتی بزرگ می شوید، بالغ تر می شوید."

بالوتلی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز در سیتی از او تا این حد به یادگار مانده است، گفت: "نمی‌دانم چرا، صادقانه بگویم. نمی دانم. فکر می کنم آن‌ها من را به عنوان یک بازیکن دوست داشتند. و احتمالاً آنها بیش از حد، روزنامه‌های زیادی می‌خواندند، زیرا روزنامه‌ها حرف می‌زدند... مثل اینکه هر بار یک داستان می‌سازند. گاهی اوقات، من در خانه بودم و شخصی با من تماس می‌گرفت و می‌گفت: "آنها می‌گویند این کار را کردی، کردی. من می‌گفتم، «غیرممکن است. من در خانه‌ام هستم». آنها داستان‌های زیادی خلق کردند. اما صادقانه بگویم، من ساکت تر از آن چیزی بودم که فکر می کردند. اما احتمالاً مردم این قسمت را هم دوست دارند... بیشتر اوقات، این درست نبود. گاهی اوقات بله ... اما بیشتر اوقات نه. بیشتر چیزهایی که مردم در مورد من فکر می کنند، واقعی نیستند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز