خبرگزاری کار ایران

آگوئرو: من دیگر فوتبال نگاه نمی‌کنم؛ این مرا می‌ترساند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۶۲۳

آگوئرو در مورد اینکه عوارض سلامتی اش برای آینده اش پس از بازنشستگی اجباری چه تاثیری دارد، صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی اعتراف کرد که می‌خواهد فوتبال تماشا کند و بازی کند، اما پس از تشخیص بیماری قلبی خود بسیار ترسیده است.

این مهاجم سابق بارسلونا به دلیل توصیه‌های پزشکی پزشکان مجبور به بازنشستگی از فوتبال شد که باعث ناراحتی هواداران در سراسر جهان شد.

این بازیکن آرژانتینی اصرار دارد که اکنون زمان آرامش است، اگرچه او شروع به بررسی نقشی که می تواند در آینده در فوتبال داشته باشد، خواهد داشت.

به گزارش TYC Sports، آگوئرو گفت: "امروز می‌خواهم بازی کنم، اما می‌ترسم. تمام زندگی‌ام را در مسابقات بزرگ تمرین کردم. فوتبال یا اخبار را تماشا نمی‌کنم، برایم مهم نیست که چه خبری در جریان است. من روی چیزی که بیشتر دوست دارم، مانند دوستان، تمرکز می‌کنم. بازگشت به بازی هر از گاهی به ذهنم خطور می کند، اما می‌دانم که این کاری است که نمی‌توانم انجام دهم. آن‌ها به من گفتند که خوش شانس بودم زیرا به راحتی می توانستم یک حمله قلبی داشته باشم. حالا وقت استراحت است من از کاری که انجام می‌دهم، راضی هستم."

او در مورد نقشش در تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022 هم گفت: "ما هنوز در مورد نقشی که خواهم داشت صحبت می‌کنیم. [کلودیو تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین] همیشه با من خوب بوده و از من خواسته که بیایم. ما کمی بیشتر گفتگو می‌کنیم تا ببینیم آیا به قرعه کشی جام جهانی خواهم رفت یا نه. من با بچه‌ها آنجا خواهم بود، با آنها خیلی خوب کنار می آیم. من آنجا با آنها خواهم بود و در موقعیت‌های پرتنش به آنها کمک خواهم کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز