خبرگزاری کار ایران

آگوئرو: قلبم به درستی کار نمی‌کند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۹۲۰

آگوئرو احساس می‌کند قلبش به درستی کار نمی‌کند زیرا مهاجم سابق منچسترسیتی و بارسلونا فاش می‌کند که دویدن با سرعت باعث می‌شود نفسش بند بیاید.

به گزارش ایلنا، مهاجم آرژانتینی چند ماه پس از پیوستن به بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد مجبور به آویختن کفش‌های خود شد. سرخیو آگوئرو در مورد ترس از سلامتی که او را مجبور به بازنشستگی کرد صحبت کرده و اسطوره منچسترسیتی اعتراف کرد که اکنون احساس می کند قلبش "به درستی کار نمی کند".

آگوئرو در مورد کیفیت زندگی کنونی خود پس از اینکه مجبور شد از حرفه ای که دوستش داشت کنار برود، در توییچ گفت: "اگر اکنون بخواهم فوتبال-تنیس بازی کنم، نفسم بند می آید. می‌خواهم دوی سرعت داشته باشم. فقط احساس می‌کنم قلبم درست کار نمی‌کند."

آخرین بازی رسمی این بازیکن 33 ساله در دیدار با آلاوس در 30 اکتبر 2021 انجام شد. او در دقیقه 42 آن مسابقه پس از اینکه مشخص شد در شرایطی برای ادامه بازی نیست، تعویض شد. تنها 5 بازی برای بارسلونا پس از یک تغییر سرشناس انجام شده بود اما آگوئرو چاره ای جز پایان حضور در کاتالونیا نداشت.

او مبتلا به آریتمی قلبی تشخیص داده شد و باید به دوران حرفه ای خود پایان می داد که در آن 385 گل در سطح باشگاهی به ثمر رساند - 260 گل برای سیتی - در 101 بازی و قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ اروپا و کوپا آمریکا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز