خبرگزاری کار ایران

لطفی: بدون اطلاع قراردادم را فسخ کردند / آقایان بدانند از حقم نمی‌گذرم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۹۴۶

مجتبی لطفی می‌گوید بدون اطلاع این بازیکن قراردادش با باشگاه نفت مسجد سلیمان فسخ شده است!

مجتبی لطفی در گفتگو با ایلنا درخصوص حواشی پیرامون حضورش در نفت مسجد سلیمان گفت: چون از نزدیک احساس و تعصب مردم مسجد سلیمان به این تیم را دیدم نمی‌خواستم صحبتی کنم ولی هواداران پیا‌م‌های زیاد دادند که چرا جدا شدی و گفتم مصاحبه می‌کنم تا متوجه شوید که اصلا چنین کاری نکردم و اصلا دوست نداشتم این اتفاق بیفتد، این کم لطفی و بی معرفتی دوستان بود که در حقم انجام دادند.

لطفی درمورد ماجرای جدایی‌اش ادامه داد: شرایطم اصلا در تیم بد نبود و دلیل این حرفم به استناد سایت‌های آماری است که بالاترین نمره‌ها را بعد از هر بازی داشتم و برترین بازیکن تیم بودم‌. درست است که نتایج خوبی نگرفته بودیم ولی شرایطم بد نبود. با وجود تمام مشکلات سعی می‌کردم تمرکز داشته باشم تا بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم. در بازی با نفت آبادان بینی‌ام شکست و با وجود شکستگی ماندم و حتی بازی با استقلال بازی کردم با وجود اینکه دکتر تیم اصلا صلاح نمی دانست بازی کنم.

لطفی افزود: حتی در جریان بازی ۲_۳بار حالم بد شد و دکتر می‌گفت فشارت پایین است و نباید بازی کنی ولی چون شرایط تیم خوب نبود قبول کردم که بازی کنم. بعد از بازی برای جراحی به تهران آمدم و یک ماه دوره نقاهت طبق گواهی پزشک طول کشید. در وتعطیلات نیم فصل می‌خواستم جدا شوم که باشگاه درخواست مبلغ سنگینی بابت رضایت نامه خواست و در توانم نبود، چون پیشنهادی هم نداشتم به باشگاه اعلام کردم می‌مانم و به تیم کمک میکنم اما درکمال تعجب باشگاه گفت که دیگر نمی‌توانی برگردی و با وجود اینکه  در تمرین حاضر می‌شدم اما اجازه تمرین نمی‌دادند.

لطفی درمورد حواشی عدم اجازه برای حضور در تمرین گفت: اصرار داشتند که یک مبلغی پرداخت کن و جدا شو و بدون هیچ توافقی در بازی با سپاهان هم من را در لیست نذاشتند. بعد از بازی با سپاهان با دوستان تماس گرفتم که برای من بلیط تهیه کنند که به مسجدسلیمان بروم و در تمرینات شرکت کنم ولی جوابگو نبودند تا اینکه باهزینه شخصی به مسجدسلیمان رفتم ولی متاسفانه باز هم نگذاشتند تمرین کنم.

مدافع سابق تیم نفت اضافه کرد: بعد از ۲ روز متوجه شدم که آقایون همان تاریخ بیست و سوم بهمن ماه ک روز پایانی نقل و انتقالات درحالی که دنبال گرفتن چک ۱۵۰ میلیونی از من بودند، یک طرفه قراردادم را بدون هیچ اطلاعی فسخ کردند؛ انگار نه انگار که من برای این تیم زحمت کشیدم و مصدوم شدم.

او در پاسخ به این سوال که آیا واکنشی به این اتفاق خواهد داشت یاخیر، گفت: اکنون به تهران برگشتم تا طبق مستنداتی که دارم قانونی اقدام کنم. برای من نامه زدند که شما در بازی با شهرداری ماهشهر و پیکان غایب بودی و بعد از تعطیلات نیم فصل در تمرینات و بازی با سپاهان حضور نداشتی و ما قانونی قرارداد را یک طرفه فسخ کردیم؛ بدون اعلام قبلی و جلسه! مثل اینکه آقایان یادشان رفته بود که من در همین تیم و برای این تیم بینی‌ام شکست.

لطفی با تشکر از هواداران مسجد سلیمان گفت: با این حال در نیم فصلی که آنجا بودم جز محبت و خوبی از هواداران و مردم مسجدسلیمان ندیدم و همیشه بمن لطف داشتند و من هم با تمام وجودم برای خوشحال کردن آنها تلاش کردم. این حقم نبود و حساب این افراد معلوم الحال از هواداران خوب نفت مسجد سلیمان جداست ولی آقایان بدانند از حقم نمی‌گذرم. امیدوارم بهترین‌ها برای مردم و هواداران مسجدسلیمان اتفاق بیفتد و این تیم در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز