خبرگزاری کار ایران

فراز کمالوند: زمین رویزوند بازی ما تاثیر گذاشت. در نیم فصل خود را تقویت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۲۹۱

سرمربی نفت مسجد سلیمان: تیم ما نتوانست کیفیت فنی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست این تیم برابر گل گهر در نشست خبری این بازی گفت: تیم ما نتوانست کیفیت فنی خوبی را از خود به نمایش بگذارد که تنها دو دلیل داشت که یکی کیفیت زمین مسابقه بود و برخلاف تلاش های که شد بازندگی خیلی زیاد بود و برای انجام یک بازی کاملا نامساعد بود و این کیفیت کار برای هر دو تیم علی الخصوص ما را سخت کرده بود. از طرفی تیم ما از نظر بازیکن بضاعت پایینی دارد. ما امروز 5 تا 6 بازیکن را نداشتیم و از روزهای بود که در مضیقه بودیم. 

وی افزود: در جریان بازی امیری را از دست دادیم و وقتی شما در این شرایط باشید بازی برای شما سخت خواهد شد. اما در صورت بازی تمام شد و باید به فکر ریکاوری باشیم تا بتوانیم در بازی با صنعت نفت شکست در این بازی را جبران کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص داوری این بازی بیان کرد: داوری به نظر من مشکلی نداشت. فقط کارتی که به مسلم مجدمی داد به نظر من بی مورد بود خصوصا در مورد تیم های مثل ما که بضاعت کمی دارند و اگر قرار باشد اینگونه بازیکنان را از دست بدهیم کار برای ما سخت تر خواهد شد.

کمالوند در خصوص تقویت این تیم در نیم فصل دوم گفت: من در نیم فصل درحالی به اینجا آمدم که کمتر از بیست روز به شروع لیگ مانده بو. نه بازیکن داشتیم نه بازی دوستانه و اینها دست به دست هم داد تا نتوانیم هماهنگ شویم. حتی بازیکنانی که خودمان می‌خواستیم را نتوانستم جذب کنیم. ان‌شالله این دو بازی تمام شود با یک شرایط بهتری امتیاز از دست رفته را جبران کنیم. ضمن اینکه در این چند هفته اخیر نمایش خوبی داشتیم و بابت این شکست از هواداران عذرخواهی میکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز