خبرگزاری کار ایران

فراز کمالوند: به جایگاه مطمئنی در جدول خواهیم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۶۷۰

سرمربی نفت مسجد سلیمان خواست تا مدیران و مسئولین این شهر از این تیم حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی این تیم با ذوب آهن گفت: ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، امیدوارم فردا شاهد بازی زیبا و جذابی باشیم. این فصل در ۲ بازی شایستگی پیروزی داشتیم اما به هر دلیل نشد؛ اما فردا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. ما این فصل از ۸ بازی، ۶ بازی را خارج از مسجدسلیمان برگزار کرده‌ایم که یک رکورد است اما بهرحال گذشت.

وی افزود:  از تیم ذوب آهن شناخت کافی داریم، آقای تارتار هم در این شهر مربیگری کرده و زحمت کشیده است و امسال تیم جوان و خوبی ساخته که مثل تیم ما در برخی بازی‌ها اسیر برخی اشتباهات داوری شده است. با توجه به حضور یک داور باتجربه به‌نام اشکان خورشیدی امیدوارم بازی خوب و کم اشتباهی  را شاهد باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: مانند چند بازی قبل، فردا هم ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم اما به هواداران قول می‌دهم تا پایان نیم‌فصل به جایگاه مطمئنی در جدول می‌رسیم چون ما مشکلات متعددی از ابتدای فصل داشتیم که تیم را اذیت کرد. از هیات مدیره باشگاه، فرماندار، نماینده مجلس آقای ورناصری و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر ویژه دارم که پیگیر بحث مالی باشگاه بودند تشکر می‌کنم، از آقای شجاعی هم بابت راه‌اندازی تیم امید و جوانان باشگاه قدردانی می‌کنم چون این کار از سال‌ها پیش باید انجام می‌شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز