خبرگزاری کار ایران

جهانچی: انگیزه ملی پوشان برای حضور در جام ملت های آسیا بالاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۲۰

سرمربی سابق تیم فوتبال نونهالان بانوان معتقد است حضور در جام ملت های بانوان آسیا باعث شد تا دختران ایران شایستگی های خود را نشان داده و برای ایران افتخار آفرین باشند.

به گزارش ایلنا، مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از 30 دی ماه به میزبانی هند در حالی آغاز خواهد شد که تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برای نخستین بار در این دوره از رقابتها حضور خواهد داشت. ملی‌پوشان ایران در این مسابقات با هند (میزبان)، چین و چین تایپه همگروه هستند.

معصومه جهانچی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال تیم ملی نونهالان در خصوص حضور بانوان در جام ملت های فوتبال بانوان آسیا گفت:  از آنجایی که بازیکنان حاضر در تیم ملی، از رده سنی زیر 14 سال در اردوهای تیم ملی حضور داشته و در رده های پایه خوب کار کرده اند، اکنون تیم ملی خوب و آماده ای داریم. در واقع تیم ملی فوتبال بزرگسالان ما در بهترین موقعیت قرار دارند و حضور در پیکارهای آسیایی اتفاق خوبی است تا شایستگی هایمان را نشان دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دختران با استعداد ایران چیزی از رقبای خود کم نداشته، در ادامه بیان کرد: با پتانسیلی که دختران ما دارند، می توانند بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند. مردم ایران، مربیان، بازیکنان، فدراسیون، همه و همه از این تیم حمایت می کنیم تا شاهد افتخار آفرینی شان باشیم.

جهانچی در خصوص حریفان ایران در جام ملتهای فوتبال آسیا گفت: زمانی که با هند در دو بازی رفت و برگشت رقابت کردیم، در ورزشگاه آرارات این تیم را شکست دادیم. بازی مقابل هند و پیروزی برابر این تیم دور از دسترس نیست و شاگردان ایراندوست می توانند این تیم را شکست دهند. تیم چین تایپه هم تیم خوبی است اما برای ما دردسر ساز نخواهد بود. تیم چین نیز نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و بازی سختی برابر این تیم داریم. در هر صورت تیمی که بازی تدارکاتی نداشته و بدون آمادگی از لحاظ بازی به مسابقات مهم اعزام می شود، کار سختی را پیش رو دارد اما دعای خیر و حمایت همه مجموعه فوتبال بانوان بدرقه راه ملی پوشان ایران است تا بتوانند موفق شوند.

وی با اشاره به این موضوع که سازمان لیگ فوتبال، باشگاهها و همه ارکان فدراسیون مخصوصا عزیزی خادم از این تیم حمایت می کنند، گفت: به هر حال با حمایتی که از تیم ملی بانوان می شود و انگیزه ای که می بینیم، منتظر افتخار آفرینی ملی پوشان هستم. همه ما دست به دست هم دادیم تا تیم ملی فوتبال بانوان و کادر فنی بدون دغدغه راهی هند شوند.

وی در پایان گفت: درست است که بازی تدارکاتی برای این تیم انجام نشد اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که بازیکنان تیم ملی از تجربه خوبی برخوردار بوده و در مدت زمانی که عضو تیم های ملی بودند، با تیم های مختلفی بازی کردند و تجربه بالایی دارند. بدون شک این تجربه به تیم ملی ما کمک می کند، جوان هایی که تیم ملی در اختیار دارد در کنار بازیکنان با تجربه، باعث خواهد شد تا تیم موفقی داشته باشیم. آروزی موفقیت برای تیم ملی فوتبال بانوان کشورم را دارم. همه ما دعا می کنیم تا تیم ملی فوتبال بانوان ایران در عرصه مهم پیش رو موفق و پیروز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز