خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: نفت مسجد سلیمان را در نیم فصل دوم ارزیابی کنید / جنجال روی مسائل داوری زیبنده فوتبال ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۹۱

مربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره برتری مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: برخلاف سایر بازی‌ها که شانس همراه ما نبود، به لطف خدا دو گل در نیمه اول به ثمر رساندیم و سوار بازی بودیم.

حمید عبداللهی در گفتگو با ایلنا درمورد برتری تیم نفت مسجد سلیمان در مصاف برابر فجرسپاسی شیراز گفت: از شروع فصل ما رو به رشد پیش رفتیم. از نظر فنی تیم ما پیشرفت داشت اما نتایج دلخواه نبود و با کارفنی ما سازگاری نداشت. برابر پرسپولیس، تراکتور، آلومینیوم و مس رفسنجان در همه این بازی‌ها نتایج با کارفنی ما قابل قیاس نبود اما برابر فجر شکرخدا موفق به کسب پیروزی شدیم به این خاطر که شناخت خوبی از حریف داشتیم.

او ادامه داد: برخلاف سایر بازی‌ها که شانس همراه ما نبود، به لطف خدا دو گل در نیمه اول به ثمر رساندیم و سوار بازی بودیم. می دانستیم که چه چیزی می ‌‎خواهیم و در نیمه دوم هم چون بچه ها نگران بودند و به این سه امتیاز لازم داشتیم، یک مقدار عقب نشستیم و چون بچه‌ها عقب نشستند به دنبال دفاع و ضدحمله رفتیم. فجر تیم خوبی است و بازیکنان دونده‌ای هم داشت اما به هر شکل موفق شدیم که سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که چشم انداز این تیم در لیگ برتر چیست؟ گفت: تیم ما هنوز به کار بیشتر و زمان نیاز دارد. به غیر از حمایت های مالی و معنوی باید بیشتر تلاش کنیم ولی نسبت به زمان شروع تمرینات ما در این فصل چه در بحث جذب بازیکن و چه در بحث آماده سازی، فکر می‌کنم که نباید در نیم فصل اول ارزیابی شویم و ارزیابی کامل از ما باید در نیم فصل دوم انجام شود. بالاخره این قانون فوتبال است که تیم‌های کم بضاعت باید برای بقا در لیگ تلاش کنند و ما هم این را مدنظر داریم ولی فوتبالی که بازی می‌کنیم چیز دیگری می‌گوید.

او اضافه کرد: امیدوارم زمان مناسبی به دست بیاوریم تا آماده سازی تیم را تکمیل کنیم چون هیچ زمانی برای کار فنی ویژه نداریم و بیشتر روی آنالیز و ریکاوری در طول مسابقات وقت می گذاریم. فرق ما با تیم های دیگر این است که شرایط فیزیکی بهتری دارند و در انتخاب بازیکن هم دست بازی دارند اما ما تیم مان دیربسته شده و آمادگی نداشتیم ولی احساس می کنم که از نظر فنی پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

مربی تیم نفت درمورد اعتراضات زیاد به مسائل داوری در لیگ جاری گفت: من در هفته های پیش از وضعیت داوری نگران بودم و به اتفاقات واکنش نشان دادم که همه فوتبال ایران آن را دیدند و نمی خواهم دوباره آن را بازگو کنم ولی واقعا روی مربیان هم فشار وجود دارد. ما با شرایطی که داشتیم می شد در حال حاضر امتیازات بیشتری داشته باشیم. تیم هایی که در حال حاضر اعتراض می کنند شاید به اندازه ما هم تحت فشار نباشند و وضعیت خوبی در لیگ داشته باشند اما این را می‌خواهم بگویم که  باید تیم‌ها و مربیان را هم درک کرد. 

عبداللهی افزود: قبول دارم که جنجال روی مسائل داوری زیبنده فوتبال نیست ولی ما همان زمانی که درباره داوری صحبت می کنیم شاید از این ناراحت هستیم که به جای مسائل فنی روی چنین اتفاقاتی حرف می زنیم. همانطور که روی داوران فشار وجود دارد، مربیان و تیم ها با امتیاز از دست دادن استرس می گیرند و فشار را احساس می کنند. گاهی اگر مربیان حرف می‌زنند نباید آن‌ها را گناهکار دانست چون آنها هم سعی دارند که حق تیمشان را بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز