خبرگزاری کار ایران

لطفی: از اشتباهات داوری خیلی لطمه خوردیم / نفت قطعا در لیگ می‌ماند و بهترین نتایج را کسب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۹۶

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان درباره برتری مقابل فجرسپاسی در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بعد از به ثمر رساندن دو گل سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و بتوانیم بدون گل خورده سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

مجتبی لطفی در گفتگو با ایلنا درمورد برتری تیم نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر برابر فجرسپاسی شیراز گفت: بازی خوبی را از همان ابتدا شروع کردیم. به غیر از 15 دقیقه اول که تحت تاثیر آشنایی با فضای مسابقه بودیم، روی جریان بازی مسلط شدیم و بعدش توانستیم که گل اول و دوم را به ثمر برسانیم. بعد از به ثمر رساندن دو گل سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و بتوانیم بدون گل خورده سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: کارشناسان داوری هم تایید می‌کنند که ما در مسابقات مانند آلومینیوم اراک، ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان اگر حداقل در مجموع سه امتیاز می‌‎گرفتیم، الان در رتبه دهم جدول حضور داشتیم ولی متاسفانه از ناحیه اشتباهات داوری خیلی ضربه خوردیم.

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان با اشاره به اتفاقات داوری در هفته‌های گذشته گفت: به هر ترتیب این بازی‌ها گذشته و امیدواریم روند داوری‌‎ها در آینده طوری باشد که عدالت رعایت شود و هر تیمی به حقش برسد. ما هم با تمام توانمان تلاش می‌کنیم که در مسابقات پیش رو نتایج مدنظر کادرفنی را کسب کنیم.

لطفی درمورد هماهنگی بازیکنان تیم نفت گفت: همانطور که آقای کمالوند در اکثر صحبت‌هایشان اشاره کرده‌اند نه ما بازی دوستانه و نه بدنسازی نداشتیم و طی 20 روز جمع شدیم که دو مسابقه اول ما به گونه‌ای حکم بازی دوستانه را داشت. همه شرایط ما را می‌‎دانند و از هفته دوم به بعد، هفته به هفته از نظر هماهنگی پیشرفت داشتیم و دیروز هم مانند بازی با تراکتور بیشتر خواسته‌های کادرفنی را عملی کردیم. در بخش نتیجه گیری یک مقدار ضعیف عمل کردیم که خوش بینم در مسابقات آینده علاوه بر بلوغ تاکتیکی جایگاه تیم‌مان در جدول را هم بهبود ببخشیم.

مدافع نفت در پاسخ به این سوال که نفت در لیگ برتر ماندنی است یا خیر، گفت: پتانسیل تیم‌مان را وقتی می‌بینم، بدون در نظر گرفتن مسائل سخت ابزاری و مالی، از نظر فنی و مهره‌هایی که داریم هیچ جای نگرانی وجود ندارد. نقاط ضعف داریم اما در نیم فصل اگر شرایط مهیا باشد، کادرفنی با جذب چند بازیکن نیاز خود را برطرف خواهند کرد. مطمئنم که ما جایگاه بهتری کسب می‌کنیم و فقط برای بقا تلاش نمی‌کنیم. تمامی شرایط تا به امروز اثرگذار بوده که اینجای جدول باشیم اما پتانسیل تیم ما بسیار بالاست و نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز