خبرگزاری کار ایران

کلانتری: لیگ برای ما مهم تر از جام حذفی است/ نفراتی که کمتر بازی کردند را استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۲۵۱

سرمربی فجر سپاسی در نشست خبری بازی با آلومینیوم حاضر شد.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری قبل از بازی فجر سپاسی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خوشحال هستیم که پس از ۱۰ روز دوباره به اراک آمدیم و بعد از مسابقه لیگ برتر، باید در جام حذفی برابر آلومینیوم قرار بگیریم که هر دو بازی حائز اهمیت است.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی داشتیم تا با توجه به شرایط تیمی خودمان، نمایش خوبی داشته باشیم و با استفاده از نفراتی که کمتر در لیگ برتر به میدان رفتند، عملکرد قابل قبول و تماشاگر پسندی ارائه کنیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در خصوص استراحت به برخی بازیکنان در جام حذفی عنوان کرد: واقعیت این است که هر ۳۰ بازیکن ما شرایط نزدیک بهم دارند و فاصله زیادی بین نفرات ما نیست. گاهی اوقات برخی بازیکنان پشت سر هم به میدان می‌روند که بخاطر خستگی زیاد در مسابقات لیگ برتر و همچنین با توجه به اینکه ۱۰ روز قبل در اراک بودیم، به شیراز رفتیم و حالا دوباره در اراک هستیم و پس از آن باید به مسجدسلیمان برویم، شرایط سختی(از نظر بدنی) برای ما به وجود آمده است.

کلانتری تصریح کرد: سال اول حضور در لیگ برتر و موفقیت در آن اهمیت بسیار بیشتری نسبت به جام حذفی دارد و با توجه به اینکه بازیکنان ما اختلاف سطح کمی با یکدیگر دارند، دغدغه زیادی برای تغییر آنها نداریم و ان‌شاالله نفراتی که فردا استفاده می‌شوند، جایگزین‌های خوبی باشند و نمایش راضی کننده‌ای داشته باشند.

او در خصوص دیداری که در لیگ برتر مقابل آلومینیوم داشتند و شکست خوردند، عنوان کرد:مسابقه سختی در لیگ برتر انجام دادیم و تا دقیقه ۸۰ دروازه خودمان را بسته نگه داشتیم ولی در همان مسابقه از عملکرد بازیکنانمان راضی بودیم، اما در یارگیری و در یک سوم حمله دچار مشکل شدیم که امیدواریم در دیدار جام حذفی بهتر کار کنیم و این مشکلات را برطرف سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز