خبرگزاری کار ایران

با برتری مقابل آلومینیوم اراک؛

فجرسپاسی در یک قدمی لیگ‌برتر ایستاد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۹۳۵

تیم فجر شهید سپاسی شیراز زیر باران شدید 3 امتیاز شیرین و حیاتی را از تیم آلومینیوم اراک گرفت.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، تیم فجر شهید سپاسی شیراز عصر امروز در استادیوم حافظیه به دیدار تیم آلومینیوم اراک رفت و زیر بارش شدید باران که از نیمه دوم آغاز شده بود با گل دقیقه 92 مسعود ریگی موفق به کسب 3 امتیاز بازی شد .

فجر در آخرین بازی هفته سی و هشتم خود در آبادان به دیدار تیم صنعت نفتی می‌رود که امروز در رشت به تساوی رضایت داد تا سرنوشت صعود به لیگ‌برتر یا ماندنش در لیگ یک به هفته آخر موکول شود.

علی کلانتری در نشست‌خبری آخر بازی در جمع خبرنگاران گفت: جای شکرش باقی است در بازی که مستحق برد بودیم در دقیقه 92 به گل رسیدیم تا زحمات بازیکنانم به هدر نرود.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه نیمه اول همه کاری کردیم جز گل‌زدن، افزود: نیمه‌اول دو صحنه پنالتی صددرصد را داور بازی از ما گرفت که در جمع از ابتدای لیگ تاکنون داوران 14 موقعیت پنالتی از ما گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه، اگر بازی به تساوی هم می‌کشید، باز از بازیکنانم راضی بودم، گفت: برای کسانی که به هر کاری دست زدند که این تیم موفق نشود متاسفم.

کلانتری ادامه داد: به خاطر عشق به تیم شهید سپاسی و استان و هواداران همه چیز را تحمل کردیم و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتیم ولی بعد از بازی نفت حرف‌هایم را می‌زنم.

در ادامه این نشست سرمربی آلومینیوم اراک با سنگین خواندن بازی امروز گفت: تیم ما در جدول حساسیتی نداشت ولی من به دلیل اینکه در دوران بازیگری فجرسپاسی بازی کردم و در مکتب این تیم اخلاق‌گرا رشد کردم لذا از بازیکنانم خواستم مردانه بازی کنند.

داوود مهابادی تاکید کرد: هر بار شیراز می‌آیم حتما به زیارت مزار شهید سپاسی می‌روم زیرا خودم را مدیون تیم فجر می‌دانم.

روزی که حساسیت بازی موجب شده بود استادیوم پیر حافظیه شیراز بی‌نظیرترین حضور تماشاچی را بخود ببیند، نیمه‌دوم بارش باران شدید هم موجب نشد تماشاچیان دست از حمایت تیم خود بردارند و در نهایت نیز پاداش خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز