خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی: بازی سختی برابر ژاپن داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۵۹

مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی می گوید استقبال بسیار خوبی را از سوی هواداران ایرانی در بازی برابر پاراگوئه شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا، منصور بیک وردی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابتهای جام بین قاره ای 2021 امارات گفت: بعد از نزدیک به دو سال تعطیلی در مسابقات جام بین قاره ای شرکت کردیم. در این مدت تیم ملی فوتبال ساحلی در بازی دوستانه و رسمی حضور داشت و فقط بازیکنان در رقابت‌های لیگ برتر در شرایط مسابقه بودند. در بازی شب گذشته برابر پاراگوئه، در 12 دقیقه اول بچه ها تحت تاثیر قرار گرفته بودند و تمرکز کامل را هنوز بدست نیاورده بودند، ولی خوشبختانه با درایت خوب کادر فنی و توصیه های لازم که به بازیکنان در وقت استراحت گفته شد، بچه ها به شرایط بازی برگشتند و توانستند بازی باخته را جبران کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: استقبال بسیار خوبی را از سوی تماشاگران در بازی برابر پاراگوئه شاهد بودیم و حضور هواداران ایرانی، شور و شعف آنها در ورزشگاه باعث ایجاد انگیزه در ساحلی بازان کشورمان شد.

مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص بازی امشب برابر ژاپن گفت: بازی سختی برابر این تیم داریم چرا که با نایب قهرمان مسابقات امشب بازی می کنیم. در دیدار برابر روسیه تا ثانیه های وقت سوم تیم ژاپن پیش بود، ولی در اشتباه فردی بازی مساوی و به وقت اضافه کشیده شد که در نهایت روسیه توانست ژاپن را شکست دهد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای ساحلی بازان کشورمان در مسابقات پیش رو رقم بخورد تا بتوانیم جایگاه اصلی مان را که به دلیل غیبت در مسابقات جهانی از دست داده بودیم، به دست بیاوریم و فوتبال ساحلی به جایگاه اصلی خودش بازگردانیم و یکبار دیگر دل ملت عزیز ایران را با کسب نتایج درخشان شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز