خبرگزاری کار ایران

در آماده سازی ورزشگاه وطنی، کیفیت را فدای سرعت نمی‌کنیم

رنگرز: استان مازندران به تنهایی در جام جهانی کشتی سوم می‌شود/ کشتی‌گیران نیاز به حمایت دارند و نباید شغل دوم داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۰۵۷

پیشکسوت کشتی و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در مورد کشتی آزاد و فرنگی و همچنین وضعیت ورزشگاه وطنی قائمشهر صحبت کرد.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد کشتی‌گیران آزاد ایران در رقابت‌های جهانی نروژ اظهار داشت: عملکرد بچه‌ها عالی بود و به همه خسته نباشید می‌گویم و دست آنها را می‌فشارم. هم کشتی‌گیران هم کادرفنی و هم مجموعه مدیریتی بهترین عملکرد را داشتند و با وجود اینکه تیم جوانی را راهی مسابقات کردیم ولی در نتیجه گیری هم عملکرد خوبی داشتیم و اگر یک جاهایی بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم حتی با عنوان بهتری هم به بازی‌ها را تمام کنیم ولی از همین جا به این عزیزان تبریک می‌گویم.

وی در مورد درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در این تیم گفت: از 10 کشتی‌گیر اعزامی در اوزان مختلف تیم ملی کشتی آزاد 8 وزن را کشتی‌گیران مازندرانی تشکیل دادند و از 7 مدال به دست آمده به جز مدال علیرضا سرلک 6 مدال متعلق به بچه‌های مازندران بود و اگر استان مازندران را به طور مستقل در جدول و در رقابت با کشورهای دیگر لحاظ کنیم استان مازندران جایگاه سوم را کسب می‌کند و این نشان از پتانسیل بالای استان در کشتی کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در ادامه عنوان کرد: در تیم ملی کشتی فرنگی هم آقای بنا زحمات زیادی کشیدند و فکر می‌کنم نتایج خوبی در انتظار تیم ما باشد و با توجه به آنچه در المپیک دیدیم این تیم آینده روشنی دارد و مطمئنم بچه‌های فرنگی هم دست پر بر می‌گردند و بار دیگر باعث اعتلای نام ایران در جهان خواهند شد.

رنگرز در مورد طرح حمایتی از کشتی‌گیران مازندرانی اظهار داشت: انشاءالله وقتی بچه‌های فرنگی هم دست پر به ایران برگشتند برای کشتی‌گیران مازنی هر دو رشته پنجشنبه یک مراسم تجلیل و تقدیر از این عزیزان به عمل خواهیم آورد و هدایای ناقابلی هم به آنها تقدیم می‌شود ولی این کافی نیست و من از مسئولان وزارت و فدراسیون خواهش‌مندم که این بچه‌ها بیش از پیش مورد حمایت قرار دهند. یک کشتی‌گیر باید همه دغدغه‌اش کشتی باشد و نباید برای تامین معاش خود شغل دیگری داشته باشد.

وی افزود: خواهش دیگر من از مسئولان این است که در بخش زیرساختی استان مازندران را بیشتر مورد حمایت قرار دهند. ما کشتی‌گیران و مربیان خوبی در استان داریم و امروز نتیجه استعدادیابی در استان مازندران را می‌بینیم و باید باور کنیم حسن یزدانی‌های کشف نشده زیادی در استان داریم و نیازمند نگاه ویژه‌ هستند. من رفاقت دیرینه‌ای با آقای دبیر دارم و ایشان پیشکسوت من هستند و همچنین آقای حمید سوریان هم همیشه لطف داشتند و تا جایی که در توانشان بوده حمایت کردند ولی بازهم کافی نیست و این منطقه نیاز به نگاه ویژه‌تری دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در مورد وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: ما پس از قرارداد با پیمانکار درحال بازسازی چمن ورزشگاه هستیم و در شش جبهه و به صورت سه شیفت مشغول کار هستند تا هرچه سریعتر این ورزشگاه آماده لیگ جدید شود. اخیراً باشگاه نساجی بیانیه‌ای داده و خواسته کیفیت فدای سرعت نشود و به همین دلیل هم ما سعی داریم کار را با کیفیت جلو ببریم و عجله زیادی هم آسیب زننده است. به امید خدا تلاش ما بر این است که هرچه سریعتر این ورزشگاه با بهترین متریال ممکن آماده بهره برداری شود.

رنگرز در مورد اینکه چرا کاشت چمن طبیعی ورزشگاه وطنی انقدر به تاخیر افتاد هم توضیح داد: ما یک نهاد دولتی هستی و با بودجه دولتی فعالیت می‌کنیم و اختیار همه چیز در دست خودمان نیست. ضمن اینکه ورزشگاه وطنی سال‌ها با چمن مصنوعی فعالیت می‌کرده و ما هم بنا داشتیم این چمن را با چمن مصنوعی با کیفیت و درجه یک تعویض کنیم و کارهایش انجام شد ولی یکباره فدراسیون فوتبال قانونی بنا کرد که طی آن استفاده از چمن مصنوعی در لیگ برتر ممنوع شد و پس از آن ناچار بودیم کار احداث چمن طبیعی را شروع کنیم که این کار نیاز به زمان و مشورت و امور زیربنایی و همچنین اعتباری داشت و ما با سرعت تمام این کار را جلو می‌بریم، هرچند تاکید می‌کنم قرار نیست کیفیت فدای سرعت شود.

وی در مورد ورزشگاه شهدای ساری هم گفت: همانطور که گفتم ما یک نهاد دولتی هستیم و نیاز به حمایت داریم. از مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خواهشمندم همکاری بیشتری با ما داشته باشند و ما هم در تلاش هستیم نقایص ورزشگاه شهدای ساری را هرچه سریعتر برطرف کنیم و تیم نساجی هفته‌های ابتدایی لیگ تا زمان بهره بردای از چمن ورزشگاه وطنی در این ورزشگاه به میدان می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: بحث دیگری که وجود دارد نگهداری از چمن ورزشگاه وطنی است و با توجه به شرایط آب و هوایی قائمشهر و میزان بارندگی باید بگویم احداث چمن 30 درصد کار است و 70 درصد نگهداری از آن است که کار راحتی هم نیست ولی باشگاه نساجی قرار است بعد از احداث چمن و بهره برداری مدیریت چمن ورزشگاه را بر عهده بگیرد و این مسئولیت با خود باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز