خبرگزاری کار ایران

ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین:

به دنبال خوشرنگ ترین مدال پارالمپیک توکیو هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۳۰

مختاری گفت: هدفم این است تا در توکیو، نتیجه پارالمپیک ریو را جبران کنم و با رکورد شکنی، خوشرنگ ترین مدال را بدست آورم.

به گزارش ایلنا، علیرضا مختاری ملی پوش دو و میدانی در گفتگو با فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: در این روزها تلاش می کنم تا در کنار انجام تمرینات زیر نظر کادر فنی، تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایم تا علاوه بر حفظ سلامتی خودم، مراقب سلامت سایر افراد تیم ملی باشم تا بتوانیم با آرامش در پارالمپیک توکیو حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: توکیو دومین تجربه ام در رویداد پارالمپیک است. در رقابت‌های ۲۰۱۶، پس از آنکه به ریو رسیدم خبر از دست دادن مادرم را به من اطلاع دادند که بسیار تلخ و غم انگیز بود.

مختاری افزود: هدفم این است تا در این پارالمپیک، نتیجه ریو را جبران کنم و با رکورد شکنی موفق به کسب خوشرنگ ترین مدال مسابقات شوم و آن را به شهدای استان اصفهان و به روح پدر و مادرم تقدیم نمایم.

وی عنوان کرد: تمریناتم از فاز سنگین خارج شده و به سمت فاز سرعتی تغییر کرده است. از حریفانم شناخت دارم اما با توجه به اینکه در این مدت به دلیل شیوع کرونا مسابقات چندانی برگزار نشد، نمی توان به طور قطعی درباره آنها نظر داد. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در روز مسابقه با بهترین رکورد به هدفم رنگ حقیقت ببخشم.

مختاری اظهار داشت: موفقیت های ملی پوشان کشورمان در المپیک توکیو تاثیر مثبتی روی روحیه من داشت و انگیزه ام را چند برابر کرد تا مانند آنها بتوانم پرچم کشورم را در پارالمپیک به اهتزاز در آورم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون و کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم که شرایط را به گونه ای فراهم کردند تا ما در آرامش تمرین کنیم. امیدوارم کاروان کشورمان دست پر از این رقابت ها برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز