خبرگزاری کار ایران

شهاب گردان: حرکتم اشتباه بود و عذرخواهی می‌کنم/ کمک داور از دورترین فاصله چطور تشخیص داد من باید اخراج شوم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۳۷۸

گلر تیم ذوب آهن در مورد اتفاقات بازی با سایپا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهاب گردان، گلر تیم ذوب آهن که در دقایق ابتدایی بازی با سایپا از سوی داور مسابقه اخراج شد و از کوره در رفت و با داور چهارم مسابقه درگیر شد اظهار داشت: کار اشتباه، اشتباه است و توجیه هم برایش وجود ندارد. به هر حال یک حرکت اشتباهی بود که انجام دادم ولی می‌خواهم توضیح دهم که چه اتفاقی افتاد که آن عصبانیت به من دست داد. خدمتتان عرض کنم من در آن صحنه واقعاً برخوردی با بازیکن نداشتم و به همین خاطر به من خیلی فشار آمد. من همه سعیم را کردم که به بازیکن برخورد نکنم و این اتفاق هم نیافتاد. من شرایط بازی را می‌دانستم و اینکه داور بازی خطا اعلام کرد و کارت زرد داد و 2-3 دقیقه طول کشید تا از کنار زمین داور چهارم صدایش کرد و کارت زرد تبدیل به کارت قرمز شد.

وی افزود: شما خودتان در ورزش هستید و فوتبال را دنبال می‌کنید و می‌بینید 2 سالی است که تمام اتفاقات بد برای ذوب آهن در حال رخ دادن است. من سال قبل اینجا نبودم و فولاد بودم ولی می‌گویم 2 سال است که این اتفاقات رخ می‌دهد و امسال که دیگر اوجش بود.

گلر ذوب آهن در ادامه گفت: 4-5 روز قبل از بازی با تراکتور یک پنالتی برای ما گرفته شد که کسی نتوانست تشخیص دهد که چه اتفاقی رخ داده که داور پنالتی گرفته و ما بازنده شدیم. بالاخره ذوب آهن در شرایطی است که به عنوان یک تیم قدیمی و با ریشه فشار زیادی را متحمل می‌شود و خطر سقوط را احساس می‌کنیم. خصوصاً خود من که به عنوان یک ذوب آهنی قدیمی شناخته می‌شوم و انتظار از من بیشتر است و همین موضوع باعث شد نتوانم فشار را تحمل کنم و آن اشتباه را مرتکب شدم ولی این مربوط به همین بازی نیست و از هفته اول دقیقه 96 بازی با فولاد که 2-1 جلو بودیم و بازی 2-2 شد و آنجا هم هیچکس هیچ خطایی ندید تا بازی قبل ما این اتفاقات را مشاهده کردیم که برایمان رخ داد و کار به اینجا کشید که نتوانستم تحمل کنم.

گردان با تاکید بر اشتباهش مقابل سایپا توضیح داد:بازهم می‌گویم کارم اشتباه بود و توجیه نمی‌کنم و معذرت خواهی می‌کنم از همه افرادی که این صحنه را دیدند و مردم دوست دارند فوتبال ببینند و لذت ببرند. من قصد توجیه ندارم و فقط خواستم توضیح دهم که در چه شرایط  روحی به این نقطه رسیدم و قبول دارم انتظار از من زیاد است و این انتظار به حق است و بازهم عذرخواهی می‌کنم و صحنه‌های قشنگی نبود و خودم وقتی فیلم را دیدم ناراحت شدم.

وی در مورد لزوم پیشرفت زیرساخت‌های داوری فوتبال ایران گفت: واقعاً فکر می‌کنم VAR نیاز مبرم فوتبال ایران است و در کشورهای پیشرفته که سطح داوری آنها خیلی از ما بالاتر است این نیاز احساس می‌شود که سراغ تکنولوژی بروند و برای ما این نیاز خیلی بیشتر است و استرس و فشار را از روی خود داورها هم بر می‌دارد. من بازیکن وقتی یک رأی از VAR بیرون می‌آید چون می‌داند بررسی شده و از زوایای مختلف نگاه شده و بررسی شده را می‌پذیرد ولی وقتی در جریان بازی کی اتفاقی رخ می‌دهد و داور 5 متری من تصمیمی می‌گیرد و کمک داور چهارم از دورترین نقطه نظر دیگری می‌دهد این نمی‌تواند درست باشد.

حجم فایل صوتی: ۴.۳۷M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۸:۵۰ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز