خبرگزاری کار ایران

تیشه کمیته داوران بر روی ریشه تیم فوتبال ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۲۳۷

تیشه داوری، ریشه تیم باقدمت ذوب آهن را نشانه گرفته و به گفته رئیس کمیته داوران ذوب آهن 15 امتیاز از داوری ضرر کرده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، خداداد افشاریان شب گذشته روی خط برنامه فوتبال برتر و در پاسخ اعتراض تیم استقلال به داوری گفت: ذوب آهن که الان با 22 امتیاز در ته جدول قرار دارد، پانزده امتیاز از اشتباه داوری متضرر شده است.

از سوی دیگر همین کمیته در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفتار غیر اخلاقی شهاب گردان دروازه بان این تیم در بازی مقابل سایپا ، رای صادر کرده و سبب واکنش روابط عمومی باشگاه ذوب آهن شده است.

  روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرده است:

 « اگر کمیته انضباطی به همین سرعتی که برای شهاب گردان رای صادر کرد، برای نا داوری‌های خودشان رای صادر کرده بود، شاید بسیاری از مشکلات موجود پیش نمی آمد.

 شاهد نا داوری‌هایی هستیم که جای تعجب بسیار دارد؛ به راستی چرا در لیگ برتر کشور بعد از بیست و شش هفته هنوز بحث داوری سر و سامان نگرفته  است؟

 آیا ناکارآمدی مسئولان کمیته داوران این وضع را رقم زده یا مسائلی دیگر بانی این اتفاقات است؟

ذوب آهن در هفته بیست و پنجم در مقابل تیم تراکتورسازی با اشتباه داوری از روی نقطه پنالتی گل دریافت کرد و متحمل شکست شد. روابط عمومی ذوب آهن با اشاره به این موضوع تصریح کرد: این برای چندمین بار است که سر ذوب آهن بریده شد و نمی دانیم اشتباهی فاحش بود یا عمدی در کار است؟ تا این شائبه ایجاد شود که گویی فشارهایی برای رغم خوردن تصمیماتی خارج از زمین در حال اعمال است.

گفتیم با تغییرات در فدراسیون فوتبال شاید اوضاع داوری کمی سروسامان بگیرد، اماسالی که نکوست از بهارش پیداست. اگر این بهار فدراسیون نشینان است خدا بقیه فصول را بخیر کند.

احتمالا در چندسال آینده بسیاری از تیم‌هایی که فقط به بازی جوانمردانه اعتقاد دارند از لیگ پاپس خواهند کشید تا حداقل سرمایه های انسانی و مالی خود را حفظ کنند و در زمستان نادآوری ها اسیر نگردند.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز