خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: دیدار با سایپا فینال کوچک است

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۳۱۴

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تا هفته آینده 50 درصد از مطالبات‌مان را خواهیم گرفت و نگران مشکلات مالی نیستیم. به باشگاه اعتماد داریم و بازی فردا مقابل سایپا یک فینال کوچک خواهد بود.

به گزارش ایلنا، گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی با سایپا مهم‌ترین بازی فصل ما است

بازی با سایپا مهم‌ترین بازی فصل ماست و با توجه به اینکه این تیمی یک از رقبای ما در جدول است بازی فردا یک فینال کوچک خواهد بود. سایپا بازیکنان تکنیکی در خط حمله دارد و از نظم تیمی خوبی برخوردار است. سایپا می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی یا حداقل گرفتن سهمیه آسیا باشد. ذوب آهن نیز با توجه به بازی هفته قبل مقابل نفت، از شرایط روحی برای بازی فردا برخوردار است ولی با توجه به اینکه فاصله بازی با نفت بسیار کم بود، نگران خستگی بازیکنان هستم و به همین دلیل احتمالا تیم ذوب آهن با چند تغییر در ترکیب فردا به میدان خواهد رفت و باید تمام تمرکز و تلاش‌مان را برای گرفتن سه امتیاز داشته باشیم که با روحیه بالا به مصاف بنیادکار ازبکستان برویم.

رشید مظاهری زیاد کارت می‌گیرد

همیشه تاکید کرده‌ام که حق نداریم با تمارض وقت بازی را تلف کنیم و رشید هم باید تمرکز بیشتری برای نگرفتن کارت زرد داشته باشد و 4 کارت زرد برای یک دروازه‌بان بسیار زیاد است.

ذوب‌آهن مشکلات مالی دارد

برنامه‌ای به باشگاه برای استراحت و تغذیه بهتر دادیم که به خاطر مشکلات مالی باشگاه نتوانست تجهیزات و امکانات لازم را برای بیشتر بازی گرفتن از بازیکنان‌مان در اختیار ما بگذارد. ما تا به حال 35 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و سعید آذری دیروز در تمرین با دادن این که تا هفته دیگر 15 درصد دیگر را نیز دریافت خواهیم کرد خبر خوبی داد ولی باید بگویم به خاطر این مشکلات نگران نیستیم و به کارخانه و باشگاه اعتماد داریم. باید از آذری به خاطر پیگیری زیادی که برای دریافت مطالبات ما انجام داد تشکر کنم.

در ذوب‌آهن احساس خوشبختی می‌کنم

پیشنهادی برای بعد از سال آینده نیامده است ولی بودن در ذوب آهن برای هر مربی آرزوست و مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم. من مربی خوشبختی هستم که در این باشگاه مشغول ام و همیشه بودن با این باشگاه و بازیکنان برای من افتخار بوده است. ما دو سال خوب را پشت سر گذاشتیم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتر موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

سعی می‌کنیم در لیگ قهرمانان به موفقیت برسیم

بنیادکار تیم خوبی است و در مقابل النصر بازی خوبی انجام داد و می‌توانست برنده باشد. 4 بازیکن خارجی خوب دارد و بازی کردن مقابل این تیم در تاشکند مقابل تماشاگران بسیاری که دارد، کار را برای ما مشکل می‌کند ولی تیم ما انگیزه زیادی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز