خبرگزاری کار ایران

ما حتی به پلی‌آف هم نمی‌رویم؛

منوچهری: شک نکنید راه‌آهن در لیگ برتر می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۴

کار خیلی سختی است اما بازی‌های مستقیم با داماش، ذوب آهن و استقلال صنعتی خوزستان داریم و امیدوار به بقا در لیگ هستیم.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازی با داماش گیلان یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل ما است.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرایط ما در آستانه بازی با راه آهن خوب است اما با این وضعیت جوی امروز نتوانستیم تمرین کنیم. بازی با داماش یکی از حساس ترین بازی های ما است و به فکر این هستیم که دست پر از رشت برگردیم.

وی در مورد شرایط داماش گیلان گفت: داماش تیم ریشه دار و خوبی است و تماشاگران پرشوری هم دارد. آنها هم یک سری مشکلات داشتند که تأثیرگذار بود. ما هم تیم کوچک و ضعیفی نیستیم و بازیکنان و مربی خوبی داریم و تلاش می کنیم تا نتیجه بگیریم.

مهاجم راه آهن اظهار داشت: مشکلات مالی روی ما بی تأثیر نبوده، اما بازیکنان با غیرت و با تعصبی داریم که وجدان کاری بالایی دارند و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم اما مشکلات مالی روی ما بی تأثیر نبوده است.

منوچهری در پایان گفت: راه آهن صد در صد در لیگ برتر می‌ماند و شک نکنید این اتفاق می‌افتد. ما حتی به پلی‌آف هم نمی‌رویم و مستقیم در لیگ برتر می‌مانیم. البته کار خیلی سختی است اما بازی‌های مستقیم با داماش، ذوب آهن و استقلال صنعتی خوزستان داریم و امیدوار به بقا در لیگ هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز