خبرگزاری کار ایران

یزدی: خداحافظی کردم، استعفا ندادم / از بازیکنان ناراحتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۹۷

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره شایعات پیرامون ادامه همکاری با این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، داریوش یزدی درباره خداحافظی از نفت مسجد سلیمان گفت: داریوش یزدی اگر می‌خواست برود اصلا به این تیم نمی‌آمد. از بازیکنان تیم ناراحت بودم و باخت بدی بود که از تمام هواداران خوب مسجدسلیمانی عذرخواهی می‌کنم. من از بچه‌ها خداحافظی کردم اما قصد جدایی از نفت را ندارم. اگر می‌خواستم که اینجا نباشم اصلا نمی‌آمدم.

او ادامه داد: رویه باشگاه نگران کننده است. مدیران باشگاه تلاش می‌کنند و ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد که نشان می‌دهد فعالیت دارند اما کافی نیست. در نیم فصل دوم شرایط سخت‌تر است.

یزدی اضافه کرد: علیرغم مشکلاتی که وجود داشت ما آمدیم و کارمان را آغاز کردیم. صد در صد توی موضوعاتی که وجود داشته کم و کاستی‌هایی بوده که منجر به این قضیه شده اما اینکه در ادامه کار باید چطور باشیم به تغییر رویه بستگی دارد. باید نشست‌هایی با مدیران مجموعه داشته باشیم و آن‌ها را برطرف کنیم که اگر شود در ادامه مسیر جریانی که داریم را بهتر پیش ببریم‌.

سرمربی نفت درباره عدم حضور در تمرینات دیروز گفت: من از بازیکنان ناراحت هستم. اگر به تمرین نرفتم قرار بر این شد با مدیرکل ورزش و جوانان جلسه‌ای در اهواز داشته باشیم. بعد از شکست تیم این نشست بهم خورد اما دستیارانم تمرینات را دنبال کردند. به امید خدا در جلسه بعدی تمرین حضور خواهم داشت. 

داریوش یزدی درباره بازی با سپاهان اصفهان گفت: در نیم فصل دوم تمامی تیم‌های شرایط سختی دارند و امیدوارم نفت مسجد سلیمان به عنوان خواستگاه فوتبال موفقیتی داشته باشد که لبخند را بر لبان خوب مردم مسجد سلیمان و استان خوزستان بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز