خبرگزاری کار ایران

یزدی: امیدوارم ۹۹ هیچ زمان تکرار نشود / کرسی ما در آسیا به درد نمی‌خورد / فدراسیون فوتبال باید نگاه ویژه‌ای به سخت ابزارها داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۳۲

داریوش یزدی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری می‌کند فوتبال ایران از نظر سخت ابزار پیشرفت داشته باشد و امکانات برای همه تیم‌های فراهم باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  داریوش یزدی پس از پایان همکاری مجتبی حسینی با نفت مسجد سلیمان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد و هدایت تیم لیگ برتری زادگاهش را برعهده گرفت. یزدی می‌گوید فدراسیون فوتبال باید با حضور ریاست جدید روی سخت ابزارها تاکید ویژه‌ای داشته باشد.

وی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد گفت: به هر شکل امیدوارم که هیچ زمانی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود، با وجود کرونا سال خوبی نبود که با وجود کرونا تمامی انسان‌ها را اذیت کرد و غم و اندوه را در تمام دنیا داشت که کشور ما هم با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کرد. جا دارد که به عزیزان کادر درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس خسته نباشید بگوییم و تسلیت به افرادی بگوییم که عزیزان‌شان را از دست دادند. به همین خاطر امیدوارم که در سال جدید اتفاقات خوبی را پیش رو داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره بازگشت به این تیم در فصل جاری نیز گفت: مسجد سلیمان زادگاهم است و دوسال هم به عنوان سرمربی البته در لیگ یک آنجا بودم و خاطرات خیلی خوبی را داشتیم اما اکنون تیم در لیگ برتر بود که به من پیشنهاد شد و با کمال میل این همکاری را پذیرفتم که امیدوارم در ادامه این مسیر برای موفقیت بیشتر و بهتر تلاش کنیم و با هواداران خوبی که مسجد سلیمان دارد در کنار هواداران بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی درباره انگیزه‌هایش روی نیمکت این تیم در فصل جاری گفت: ما در ادامه کارمان در مسابقات لیگ برتر به دنبال این هستیم، شرایطی را رقم بزنیم که تیم‌مان در نیم‌فصل دوم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. عملکرد در نیم فصل اول نسبتا خوب بود و به دنبال این هستیم که آن را تمدید کنیم و شرایط را با کمک و همت تمام بازیکنان بهبود بدهیم. از نظر من این پتانسیل را داریم که این پیشرفت صورت بگیرد، مجموعه باشگاه هم به هر شکل تلاش می‌کند تا این آرامش را به دست بیاوریم.

یزدی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: آن چیزی که برای سخت ابزار تیم ملی و همینطور فوتبال‌مان لازم است با مشکل رو به رو هستیم، باید امکانات در تمامی زمینه‌ها رشد داشته باشد. مجموعه کمپ‌هایی که تیم‌های ملی ما باید داشته باشند را فدراسیون باید روی آن نگاه دقیق‌تر داشته باشند. هر مربی که خارجی بوده و به ایران آمده، همیشه مشکل زمین تمرین و مسائل سخت ابزاری داشته است، فدراسیون جدید ما باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

 

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره عدم اختصاص میزبانی به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان و همچنین انتخابی جام جهانی گفت: میزبانی به غیر از امکانات به روابطی مربوط می‌شود که کشورها می‌توانند داشته باشند. روابط بین المللی که می‌توانند ایجاد کنند و در AFC داشته باشند، تاثیر گذار است. احساس می‌کنم کشورمان به غیر از مشکلاتی که از نظر سخت ابزاری داریم کرسی ما در آسیا به درد نمی‌خورد. مشکلاتی که از قبیل تحریم‌ها وجود دارد و هجمه‌هایی که به کشور عزیزمان وارد کرده موجب شد که میزبان نباشیم در حالیکه می‌توانیم این کار را به سادگی انجام بدهیم. 

 

 

یزدی در پایان صحبت هایش گفت: برای تمام ایرانیان آرزوی سلامتی، سعادت و خوشبختی دارم و همینطور آرزو دارم تمام کسانی که واقعا به شکل واقعی زندگی خود را انجام می‌دهند و در قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند بتوانند از حداقل‌های زندگی برخوردار باشند. برای همه شادی و سلامتی آرزو دارم و امیدوارم این ویروس کرونا هر چه سریعتر تمام جهان را ترک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز