خبرگزاری کار ایران

واکنش شورای اسلامی کار لوله‌گستر به خبر تعویق حقوق کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۷۱

چکیده: در این نامه که عنوان «تکذیبیه» خبری با موضوع تعویق ۳ ماه حقوق ۶۵۰ کارگر را دارد، از استاندار محترم، نماینده محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم، مسئولین عالی رتبه نظام، دولت محترم، وزیر محترم نفت، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و ریاست محترم سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران سپاس گذاری شده است.

پس از انتشار خبری درباره تعویق سه ماه حقوق کارگران لوله گستر اسفراین به نقل از عضو نهاد کارگری این کارخانه و رئیس اداره کار اسفراین، سه تن از اعضای شورای اسلامی کار بار ارسال نامه‌ای به ایلنا «اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات این شرکت» را تشریح کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، در این نامه که عنوان «تکذیبیه» خبری با موضوع تعویق ۳ ماه حقوق ۶۵۰ کارگر را دارد، از استاندار محترم، نماینده محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم، مسئولین عالی رتبه نظام، دولت محترم، وزیر محترم نفت، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و ریاست محترم سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران سپاس گذاری شده است.

متن کامل این تکذیبیه در ادامه می‌آید:

در خصوص مصاحبه مورخ ۹۲.۱۱. ۰۵ با کد خبر ۱۳۹۵۲۲ ساعت ۱۴:۲۷ با خبرگزاری ایلنا صورت پذیرفته جامع و کامل نبوده و بعضا مورد تأیید نمی باشد. برخی اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات این شرکت به شرح ذیل می باشند.

۱. مصوبه هیأت محترم دولت مبنی بر لغو واگذاری نادرست شرکت در سال ۱۳۸۸ و برگشت مجدد آن به سازمان گسترش، با مساعدت ویژه وزیر محترم صنعت.
۲. مساعدت ویژه از وزیر محترم نفت در خصوص:
الف) تأمین منابع مالی برای پرداخت بخشی از پیش پرداخت قراردادهای منعقده
ب) صدور بخشنامه به تمامی شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت به منظور الزام خرید اقلام مورد نیازشان از تولیدات شرکت لوله گسترش اسفراین.
۳. حمایت‌های سازمان گسترش در خصوص:
الف) مساعدت مالی به مجتمع صنعتی اسفراین جهت ارسال ۷۶۰۰تن شمش(مواد اولیه مورد نیاز لوله گس‌تر)
ب) پرداخت بخشی از معوقات اقساط بانکی شرکت
ج) قول مساعدت در خصوص تأمین بخشی از ضمانت نامه‌های بانکی قراردادهای در دست اقدام
۴. قراردادهای فعال و در دست اقدام:
الف) قرارداد فعال در حال تولید به میزان ۵۸۰۰ تن.
ب) قرارداد فعال در حال تولید به میزان ۲۸۰۰تن.
ج) قرارداد در حال مذاکره و نهایی شده به میزان ۷۵۰۰تن برای سال ۹۳
در خاتمه از همراهی و همدلی و صبر شکیبایی پرسنل محترم شرکت لوله گستر که در شرایط سخت کنونی با توجه به عدم پرداخت حقوق و معوقات در شرایط سخت معیشت زندگی با درایت و جدیت در حفظ آرامش محیط کار تلاش نمودند و همچنین از مساعدت و پیگیری بی‌وقفه مسئولین ارجمند جناب آقای استاندار، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم و سایرین تقدیر و تشکر می‌نماییم.
شایسته است، از مسئولین عالی رتبه نظام، دولت محترم، وزیر محترم نفت، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و ریاست محترم سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به خاطر مساعدت‌های انجام گرفته سپاس گذاری و تقاضای عاجزانه داریم که در راستای حمایت از تولید داخل، با توجه به تولید محصول استراتژیک این شرکت و نیاز صنایع نفت و گاز کشور در شرایط فعلی در خصوص تکمیل ظرفیت تولید این واحد و توجه بیشتر زیرمجموعه‌های نفت به این مجموعه مساعدت‌های راه گشای خود را دریغ نورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز