خبرگزاری کار ایران

عیادت مدیر سازمان شهرستان های خبرگزاری ایلنا از رئیس خانه مطبوعات هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۵۹۲

مدیر سازمان شهرستانهای روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا از شیرزاد عزتی رئیس خانه مطبوعات هرمزگان که در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است، عیادت کرد.

مدیر سازمان شهرستانهای روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا از شیرزاد عزتی رئیس خانه مطبوعات هرمزگان که در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است، عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، جعفر رضایی با حضور در بیمارستان از نزدیک وضعیت وی را بررسی و با پزشک وی نیز ملاقات کرد.

وی با بیان اینکه شیرزاد عزتی بعد از ظهر دوم خرداد در یک سانحه رانندگی به شدت مجروح شد، خاطرنشان کرد، خوشبختانه حال عمومی وی بهتر شده و پزشکان امیدواری زیادی برای بهبودی وی داده اند.

مدیرسازمان شهرستان های خبرگزاری ایلنا و روزنامه کار و کارگر همچنین پس از عیادت شیرزاد عزتی در خانه مطبوعات حضور یافت و با هیئت مدیره این تشکل مطبوعاتی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری دیدار و گفتگو کرد.

رضایی در این نشست اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه بنده به نمایندگی از مدیرعامل خبرگزاری ایلنا و مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر به بندرعباس سفر کردم تا از نزدیک وضعیت وی را در بیمارستان بررسی کنم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری کار ایران تمامی امکانات لازم را در صورت نیاز بکار خواهد گرفت تا وی همچون گذشته در کنار اهالی رسانه حضور فعالی داشته باشد.

جعفر رضایی افزود: در ملاقاتی که با پزشک معالج شیرزاد عزتی داشته ام خوشبختانه شرایط روحی و حال عمومی وی عالی بود و نتایج آزمایشات و سی تی اسکن ها نیز مطلوب و رضایت بخش گزارش شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از وضعیت شیرزاد عزتی تصریح کرد، انتظاری که از اهالی رسانه در زمانی که شیرزاد عزتی دوران بستری و نقاهت را سپری می کند، این است که وضعیت وی را از طریق رسانه ها برای عموم گزارش کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان نیز در این نشست نیز ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و پزشکان معالج اظهار داشت: به دلیل دغدغه ای که اهالی رسانه و استاندار هرمزگان داشته اند، بارها توسط مشاورین استاندار شرایط و وضعیت وی رصد شده است زیرا شیرزاد عزتی برای ما سرمایه ای بود که هیچ وقت نمی خواستیم این سرمایه را به این سادگی از دست بدهیم.

مسعود پاکزاد افزود: شیرزاد عزتی بیش از رابطه کاری، رابطه عاطفی با ما داشت و بیشتر از آنکه همکار باشد پشتوانه و دوست حقیقی برای ماست زیرا حضور وی در مطبوعات همیشه عامل وفاق و همدلی بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد، به زودی شاهد بازگشت وی به عرصه اطلاع رسانی باشیم.

خبرنگار خبرگزاری ایرنا نیز در این نشست به نقش میانجی گری و ریش سفیدی شیرزاد عزتی اشاره کرد و افزود: سلوک و منش فردی وی همیشه به گونه ای بوده که با وجود اینکه سن زیادی نداشتند اما در بسیاری از مشکلات و مسائلی که پیش می آمد نقش ریش سفیدی به وی محول می شود. میانه گرا و در واقع اعتدال گرا به معنای واقعی هستند و در مجموعه ی خصوصیات ایشان باعثشد که همه ی اهالی رسانه در حد امکان و بضاعت، توان خود را به کار گرفته اند.

هومن کرمی گفت: عملکرد درخشان وی در حوزه ی روابط عمومی و رسانه به گونه ای است که باید روزنامه کاروکارگر به دلیل انتخاب وی تبریک بگوییم زیرا وزنه و اعتباری برای خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر محسوب می شود.

در پایان این نشست فاطمه رکن الدینی مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان از برگزاری مراسم زیارت عاشورا و دعای توسل با همکاری شرکت گاز استان و بسیج رسانه و ملاقات توسط نمایندگان مردم هرمزگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد و مسئولین استانداری، شهردار و فرماندار و… پس از حادثه برای شیرزاد عزتی خبرداد و گفت: شخصیت شیرزاد عزتی، باعثشده تا همه به صورت مستمر چشم انتظار بهبودی وی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز