خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

فعالیت هنرستان های جوار پالایشگاه‌ها، در سیستم آموزشی هرمزگان تحول ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۰۹

استاندار هرمزگان در شورای آموزش و پرورش استان، تمرکز بر تامین امکانات رفاهی معلمان و تسریع در ساماندهی یا تشکیل تعاونی مسکن معلمان را ضروری دانست و بر ایمنی همه جانبه مدارس و ایجاد فضای جدید کلاس های درس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان فعالیت هنرستان های جوار پالایشگاه ها و صنایع را تحولی در سیستم آموزشی و مهارت اندوزی فرزندان هرمزگان دانست و از شروع به کار هنرستان های تخصصی خبر داد.

 دوستی تربیت نیروی متخصص بومی، متناسب با صنایع فعال در استان را مهم برشمرد و افزود: توسعه صنایع متوسط در تکمیل زنجیره ارزش مواد تولیدی در استان، نیازمند نیروی انسانی ماهر و بومی است و هنرستان  تخصصی مکاترونیک و ماشین افزار در حوزه نفت و انرژی؛ هنرستان متالوژی و صنایع شیمیایی در بخش فولاد؛ هنرستان بهیاری در حوزه سلامت ؛ هنرستان معدن بندرخمیر و شیلات و آبزیان سیریک نیز با همین هدف راه اندازی و تجهیز شده اند و همزمان با سال تحصیلی جدید کار خود را آغاز می کنند.

استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر آماده سازی کامل مدارس عنوان کرد: نوسازی کلاس ها و تجهیزات همچنین تامین زیرساخت های آب؛ برق و ایمنی  مدارس باید کامل باشند تا بعد از دوسال آموزش غیرحضوری، معلمان و دانش آموزان در فضایی مناسب کار خود را شروع کنند.

دوستی انضباط و قانون مداری را در ساختار آموزشی ضروری خواند و ادامه داد: حضور تمام وقت معلمان و دانش آموزان در کلاس بسیارمهم است و باید با نظارت جدی همراه باشد.

در این جلسه راهکارهای رفع مسائل و مشکلات معلمان و مدارس دولتی و غیردولتی بررسی و تصمیم گیری لازم انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز