خبرگزاری کار ایران

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:

رسانه ها بستری مناسب برای آموزش معضلات مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۸۷

بی شک با ورود رسانه ها به حوزه مبارزه با مواد مخدر، افکار عمومی نسبت به معضل اعتیاد و مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن حساس خواهد شد، بنابراین رسانه ها بستر مناسبی برای آموزش و اطلاع رسانی در این حوزه قلمداد می شوند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه ها را بستر مناسبی برای اطلاع رسانی در حوزه مبارزه با موادمخدر دانست و گفت: ورود رسانه ها به این حوزه، افکار عمومی را نسبت به معضل اعتیاد حساس می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ حسین انتظامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینکه دشمن در عصر کنونی از جنگ نرم علیه کشورها استفاده می کند، گفت: موادمخدر نیز یکی از ابزارهای جنگ نرم محسوب می شود به همین دلیل یکی از راه های مقابله با اعتیاد، فرهنگ سازی و آشنایی خانواده ها با عواقب آن است.

وی افزود: با توجه به اثرات مخرب مواد مخدر و اعتیاد در کشور، همه جامعه باید در مبارزه با آن درگیر شوند و رسانه های جمعی هم با اطلاع رسانی و آگاه سازی گسترده به مردم، در خصوص مضرات مصرف مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن می توانند در امر مبارزه شرکت کنند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بی شک با ورود رسانه ها به حوزه مبارزه با مواد مخدر، افکار عمومی نسبت به معضل اعتیاد و مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن حساس خواهد شد، بنابراین رسانه ها بستر مناسبی برای آموزش و اطلاع رسانی در این حوزه قلمداد می شوند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از روز گذشته در مصلی امام خمینی(ره) شهر تهران آغاز به کار کرد و هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز