خبرگزاری کار ایران

فعالیت همیاران آب استان تهران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۲۱۰

مشترکانی که ماهانه از 12 تا 24 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، به عنوان مشترکان پرمصرف و مشترکان با مصرف بیش از دو برابر الگوی تعیین شده در ماه به عنوان مشترکان بدمصرف شناخته می‌شوند.

به گزارش ایلنا، در آستانه فصل گرما و با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه‌ آب، فعالیت همیاران شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای دومین سال پیاپی با راه‌اندازی کاروان خودرویی در محدوده مرکزی شهر تهران آغاز شد. 

در آیین آغاز حرکت کاروان بزرگ همیاران شرکت آب و فاضلاب استان تهران که از محل این شرکت به سمت میدان فاطمی صورت گرفت، "محسن اردکانی" مدیرعامل و شماری از معاونان و مدیران ستادی این شرکت حضور داشتند.    

همیاران آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران متشکل از 25 گروه خودرویی مجهز، قرار است با مراجعه حضوری به مشترکان بدمصرف و پرمصرف، ضمن ارائه آموزش‌های لازم به این‌گونه مشترکان، آنان را به رعایت الگوی مصرف آب دعوت کنند.

هم‌اکنون الگوی مصرف آب در شهر و استان تهران به ازای هر خانوار 12 مترمکعب در ماه تعیین شده است و مشترکانی که ماهانه از 12 تا 24 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، به عنوان مشترکان پرمصرف و مشترکان با مصرف بیش از دو برابر الگوی تعیین شده در ماه به عنوان مشترکان بدمصرف شناخته می‌شوند.

شست‌وشوی خودرو، فرش، محوطه مجتمع‌های مسکونی و آبیاری فضای سبز با آب شرب از مصادیق بدمصرفی محسوب می‌شوند که در صورت دریافت گزارش مصارف بدمصرفی مشترکان توسط کارشناسان مرکز 122، همیاران آب به این‌گونه اشتراک‌ها مراجعه و در گفت‌وگوی رودررو با ساکنان، آنان را به رعایت مصرف بهینه آب فرا می‌خوانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز