خبرگزاری کار ایران

رهبر ملی ترکمنستان با استقبال وزیر نفت وارد ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۶۴۴

رهبر ملی ترکمنستان برای حضور در مراسم ادای احترام بر پیکر رئیس‌جمهوری شهید کشورمان با استقبال وزیر نفت وارد ایران شد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، قربانقلی بردی محمداف، رهبر ملی ترکمنستان امروز (چهارشنبه، دوم خرداد) برای حضور در آیین ادای احترام بر پیکر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری شهید با استقبال جواد اوجی، وزیر نفت وارد تهران شد.

این آیین بعدازظهر امروز در حضور محمد مخبر، مدیر قوه مجریه و علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، حدود ۵۰ هیئت عالی‌رتبه خارجی در آیین بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهوری و حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در تهران شرکت می‌کنند.

در میان شرکت‌کنندگان خارجی، بیش از ۱۰ هیئت در سطح سران، حدود ۲۰ هیئت در سطح وزیر و بقیه در سطوح مختلف نظیر رؤسای پارلمان، فرستادگان ویژه و … خواهند بود.

امیر قطر، رهبر ملی ترکمنستان، رؤسای جمهوری تونس و تاجیکستان، نخست وزیران عراق، پاکستان، ارمنستان، قطر، آذربایجان و روسای مجالس عراق، روسیه، الجزایر، ازبکستان، قزاقستان و لبنان از جمله سران و مقام‌های ارشدی هستند که تاکنون برای حضور در آیین ادای احترام بر پیکر شهید سیدابراهیم رئیسی و یاران شهیدش وارد کشور شده‌اند.

سران و مقام‌های بیش از ۵۰ کشور، نهاد و سازمان بین‌المللی و برخی شخصیت‌های منطقه‌ای در پی شهادت رئیس‌جمهوری در سانحه هوایی، با ارسال پیام‌هایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و مردم ایران ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز