خبرگزاری کار ایران

دیدار سرمربی طلایی‌پوشان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۱۴۵

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی ارزشمند مقابل سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، دوشنبه شب در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف سپاهان اصفهان رفت که طلایی‌پوشان در نخستین تجربه فراز کمالوند در قامت سرمربی جدید این تیم، موفق شدند نماینده قدرتمند استان اصفهان را با دو گل بدرقه کنند.
پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، ضمن اینکه موجی از شور و شعف را در میان علاقه‌مندان به این تیم و شهروندان اروندنشین ایجاد کرد، موجب شد تا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان حامی اصلی این باشگاه، پس از این پیروزی بزرگ با مدیریت و سرمربی این تیم دیداری داشته باشد.
«فراز کمالوند» با همراهی «محمدحسین رحمانی» با حضور در دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن ارائه گزارشی از نمایش طلایی‌پوشان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، با مهندس «علی زارعی» به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.
مهندس زارعی، ضمن تأکید بر تداوم حمایت‌های سازمان منطقه آزاد اروند از تیم محبوب این دیار، بر لزوم تلاش برای حفظ سهمیه استان خوزستان در سطح اول فوتبال ایران تأکید کرد.
همچنین از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مشوق‌هایی در راستای کسب نتایج لازم توسط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هشت مسابقه باقیمانده لیگ برتر در نظر گرفته شد.
بر اساس این گزارش، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در فصول اخیر فوتبال ایران با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند در لیگ برتر حاضر بوده است، شب گذشته با غلبه بر تیم قدرتمند سپاهان اصفهان، به استقبال دو دیدار حساس آینده مقابل تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته‌های بیست و سوم و بیست و چهارم در ۱۰ روز پیش رو، خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز