خبرگزاری کار ایران

1 میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر به منطقه آزاد اروند سفر کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۶۲۷

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از تردد بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر در ۱۰ روز ابتدایی سال نو به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، امیرهوشنگ بابامرادی، مدیر توسعه گردشگری این سازمان با ارائه جزئیاتی از آخرین آمار تردد گردشگران و مسافران نوروزی در منطقه آزاد اروند، بیان کرد: از ابتدای تعطیلات سال نو تا کنون، بالغ بر ۳۸ هزار گردشگر، از تفریحات آبی منطقه بهره برده‌اند.

وی افزود: همچنین در همین بازه زمانی، تعداد ۱۰۹ هزار و ۲۱۷ نفر اقامت در اماکن اسکان نوروزی شهرهای آبادان و خرمشهر به ثبت رسیده است.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: تعداد ۱۵ هزار نفر نیز در ۱۰ روز ابتدایی سال، از موزه‌های منطقه بازدید به‌عمل آوردند‌.

بابامرادی یادآور شد: همچنین ۵۸ هزار نفر با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس منطقه، یاد شهدا را گرامی داشتند.

وی با اشاره به وظایف نظارتی این مدیریت بر اماکن اسکان نوروزی، خاطرنشان کرد: در مدت مشابه، ۲۸ مورد بازدید از هتل‌ و مهمان‌پذیر و هتل آپارتمان‌های منطقه انجام پذیرفت و دستورات لازم در راستای رفع نواقص و معایب نیز به هتل‌داران ابلاغ شد.

بابامرادی در پایان به سفر یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون به منطقه آزاد اروند خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز