خبرگزاری کار ایران

اروند بزرگ ترین و متنوع ترین غرفه نمایشگاهی در بخش مناطق آزاد را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۲۷

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گفت: منطقه آزاد اروند بزرگ ترین و متنوع ترین غرفه نمایشگاهی در بخش مناطق آزاد را در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مصطفی فاطمی با بیان اینکه اروند توانست بیشترین تنوع موضوعات گردشگری در غرفه خود در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران را ارائه دهد، افزود: منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه محورهای جدیدی شامل دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، طبیعت گردی و جاذبه های گردشگی و بویژه خوراک را معرفی و در این راستا بسیار خوب عمل کرد.

وی تصریح کرد: اروند بخشی را به بحث بازاریابی B2B و سرمایه گذاری اختصاص داده بود و نشست های خوبی با فعالان گردشگری داخلی و هیأت های تجاری که از دیگر کشورها آمده بودند برگزار نمود که ماحصل آن منجر به عقد چندین تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف گردشگری و صنایع وابسته،شد.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، اظهار داشت: روندی که منطقه آزاد اروند در گردشگری آغاز نموده به خوبی در حال امتداد است و بی شک آینده نوید بخشی برای این منطقه در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز