خبرگزاری کار ایران

جزئیات اکران فیلم های فجر چهل و دوم در منطقه آزاد اروند اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۳۰۵

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند از اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر42 و فروش بلیت به صورت نیم بهاء در منطقه آزاد اروند، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود ازند در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح اکران فیلم های جشنواره ۴۲ در سینما مهر آبادان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: امسال در دو سینمای «مهر» شهرستان آبادان و «نخل» در شهرستان خرمشهر، شاهد اکران ۱۹ فیلم از سری فیلم های حاضر در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه به مدت یک هفته در ۳ سانس مختلف خواهیم بود.

وی جشنواره فجر را یک دستاورد مهم فرهنگی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: نمایش فیلم های جشنواره فجر در منطقه علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری از جایگاه مهمی برخوردار است.

ازند، تصریح کرد: با توجه به مسئولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند و با همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، قیمت بلیت فیلم های این سری از جشنواره به صورت نیم بهاء( ۱۵ هزار تومان) در دو سینمای یاد شده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در نظر است مراسم پایانی این رویداد نیز در تاریخ ۲۱بهمن ماه در سینما نخل شهرستان خرمشهر برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز