خبرگزاری کار ایران

دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۸۵

دومین جشنواره بین المللی پانتومیم با حضور ۱۸ گروه داخلی و پنج گروه خارجی از امروز / ۱۷ مهر/ به مدت سه سه روز در زنجان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  امرالله حسنی، امروز (17مهر1402) در آیین گشایش دومین جشنواره بین المللی پانتومیم کشور در محل فرهنگسرای امام خمینی زنجان، گفت: امیدواریم در این دوره از جشنواره  میزبان خوبی برای شرکت کنندگان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان، ادامه داد: برنامه ها و کارگاههای مفید و خوبی با جنبه آموزشی برای این رویداد هنری تدارک دیده شده است. 

ساسان قجر،  نیز در آیین افتتاح این جشنواره گفت: بنای این جشنواره بر آموزش و کیفیت است. 

دبیر دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم در زنجان، افزود: در این دوره از جشنواره های آثار هنرمندان از کشور های تونس، ایتالیا، ژاپن، پاکستان و ترکیه و همچنین و همچنین استان‌های  آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی، اردبیل، کردستان، زنجان، اراک، تهران، البرز و یزد به اجرا در می‌آید. 

به گزارش ایلنا، دومین جشنواره پانتومیم زنجان با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل هنرهای نمایشی کشور، خانه پانتومیم، انجمن هنرهای نمایشی ایران و همراهی نهادهای استان، ۱۷ تا ۲۰ مهر امسال در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز