خبرگزاری کار ایران

بهره مندی جزیره کیش از سامانه سجایای بنیاد شهید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۳۰

رئیس اداره امور ایثارگران و ارتباطات مردمی سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز به کار سامانه سجایای بنیاد شهید با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شایسته به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان خبر داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ابراهیم فرجادی با بیان این که دسترسی سامانه سجایای بنیاد شهید در دفتر امور ایثارگران و ارتباطات مردمی ویژه خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان در جزیره راه اندازی شده است، اظهار داشت: این سامانه با فراهم کردن بستری مناسب و سرعت بخشیدن به فرایندهای پاسخگویی به درخواست ها؛ متقاضیان دریافت خدمات را از مراجعه حضوری بی نیاز کرده است. 

فرجادی با اشاره به این که ارائه خدمات مطلوب و به موقع در بستری سامانه سجایای بنیاد شهید گامی ارزشمند در راستای جلب رضایتمندی و تامین رفاه حال خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان است، خاطر نشان کرد: این سامانه از قابلیت های "ثبت نام تسهیلات بانکی، ثبت و بارگذاری مدارک و عدم مراجعه به استان ها و شهرستان ها" برخوردار می باشد.  

این گزارش حاکیست که مقتاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه سجایای بنیاد شهید نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز