خبرگزاری کار ایران

با موافقت مجلس؛

هزینه های درمانی ایثارگران توسط بنیاد شهید پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۱

پیشنهاد من این است که صددرصد هزینه‌های درمانی مربوط به ایثارگران را مشخصاً توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت نماییم تا مشکلات‌ آنها برطرف شود.

نماینده فلارجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیشنهاد من این است که صددرصد هزینه‌های درمانی مربوط به ایثارگران را مشخصاً توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت نماییم تا مشکلات‌ آنها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۳ کل کشور پیشنهاد اصلاح بند «ج» تبصره ۱۶ لایحه بودجه را مطرح کرد که بنا بر این پیشنهاد اصلاحی، دولت موکلف است صددرصد هزینه‌های درمانی مربوط به ایثار‌گران بازنشسته و شاغل در دستگاه‌های اجرایی و افراد تحت تکلف آنها اعم از خدمات بیمه و درمان تکمیلی را توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت نماید.

نماینده مردم فلاورجان در توضیح پیشنهاد خود گفت: من معتقد دستگاهی که می‌خواهیم برای آن بودجه تعیین کنیم را باید در اختیار بنیاد شهید بگذاریم که خانواده‌های شهدا، ایثارگران؛ جانبازان و آزادگان یکجا به بنیاد شهید مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ایثارگران کسانی هستند که حق حیات به گردن ما دارند، تاکید کرد: ایثارگران کسانی هستند که که جان خود را در راه مقابله با استکبار جهانی گذاشته‌اند چرا اکنون باید برای گرفتن یک دارو سرگردان باشند لذا پیشنهاد من این است که صددرصد هزینه‌های درمانی مربوط به ایثارگران را مشخصاً توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت نماییم تا این مشکل برطرف شود.

پیشنهاد نماینده فلاورجان نهایتاً با ۱۴۷ رای موافق و ۱۳ رای مخالف و ۹ رای ممتنع در مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز