خبرگزاری کار ایران

دانشگاه محیط زیست میزبان ۲۰ دانشجوی خارجی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۰۵

دانشگاه محیط زیست ارتباطات خوبی را با دانشگاه‌های خارجی داشته است و در سال پیش رو نیز میزبان ۲۰ دانشجوی خارجی خواهد بود.

رئیس دانشگاه محیط زیست گفت: سال آینده موج جدید آموزش‌های محیط‌بانی در این دانشگاه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر محمدی فاضل در اولین همایش فارغ‌التحصیلان دانشگاه محیط زیست گفت: جهت‌گیری این دانشگاه؛ فنی، علمی، کاربردی و تقویت و تکمیل ظرفیت‌هایی است که سازمان حفاظت محیط زیست به آن نیاز دارد.

وی ادامه داد: در مسیر آموزش عالی باید هدفمند و با انگیزه قدم برداریم، زیرا که این مسیر دیربازده است و اگر کلید آن امروز زده شود، شاید چراغ آن ده سال دیگر روشن شود. بنابراین ناامیدی و خستگی آفت این راه است.

فاضل ادامه داد: آموزش محیط‌بانی یکی از اولویت‌های این دانشگاه است و بخش عمده ظرفیت آموزشی این دانشگاه‌ها به آموزش محیط بانان تعلق پیدا می‌کند، از مهر ماه سال آینده موج جدیدی از آموزش محیط‌بانی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۰ نفر از محیط‌بانان سازمان در این دانشگاه آموزش دیده‌اند، اظهار کرد: با دستور خانم ابتکار آموزش محیط بانان با رفع برخی اشکالات و به نحوی تخصصی‌تر ادامه پیدا می‌کند.

فاضل با بیان فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه بین‌المللی گفت: دانشگاه محیط زیست ارتباطات خوبی را با دانشگاه‌های خارجی داشته است و در سال پیش رو نیز میزبان ۲۰ دانشجوی خارجی خواهد بود. در این زمینه ما قصد برگزاری دوره‌های کوتاه مدت را داریم تا در این زمینه توان دانشگاه سنجیده شود.

به گفته وی ارتباطات با دانشگاه‌های خارجی و استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی بیشتر در خدمت دانشجویان کار‌شناسی ارشد خواهد بود، اما دانشجویان کار‌شناسی نیز از این ظرفیت بی‌بهره نیستند و کار‌شناسان مختلف از کشورهایی همچون آلمان و افریقای جنوبی در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی تاکنون به همه دانشجویان خدماتی را ادامه داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز