خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

تحصیل‌کردگان کشور بیکار هستند

کد خبر : ۱۹۹۲۵۰

متاسفانه در حال حاضر افراد تحصیل‌کرده بسیاری در کشور از مشکل بی‌کاری رنج می‌برند و مسئولان پاسخگو نیستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از رشد آمار بیکاری در کشور به ویژه استان اصفهان در بین نخبگان تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر افراد تحصیل‌کرده بسیاری در کشور از مشکل بی‌کاری رنج می‌برند و مسئولان پاسخگو نیستند.

به گزارش ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: اقدامات گروهک تروریستی داعش که ادامه دهنده گروهک‌های طالبان، النصره و دیگر گروهک‌های افراطی و تکفیری هستند، را محکوم کرده و به ملت عراق و به دولتمردان و سیاستمداران عراق توصیه می‌کنم که حفظ وحدت و هوشیاری می‌تواند این گروهک را نابود کند.

این نماینده مجلس گفت: ‌ نکته‌ای که لازم می‌دانم عرض کنم به برنامه‌ریزان در ارتباط با برنامه ششم این است که طبق سند چشم‌انداز، رشد تقریبی سالیانه ۸.۳، نرخ بهره‌وری ۳.۵ درصد و نرخ سنگین سرمایه ناخالص ملی ۱۰.۸ درصد پیش‌بینی شده اما آنچه در واقعیت تحقق پذیرفته رشد سالیانه حدود ۲.۴ درصد بهره‌وری منفی ۱.۵ درصد و نرخ سنگین سرمایه ناخالص ۰.۶ درصد است.

وی ادامه داد: لازم است برنامه‌ای در قالب برنامه ششم تدوین شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز