خبرگزاری کار ایران

زارعی در گفت‌وگو با ایلنا:

متهم کردن استیضاح کنندگان به استفاده از بورسیه‌های غیرقانونی گزافه‌گویی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۱۶

برخی از خواسته‌های متقاضیان استیضاح تقریبا برطرف شده است اما دغدغه‌های اصلی همچنان به قوت خود باقی است.

نائب رئیس کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: کسانی که نمایندگان را به گرفتن بورسیه‌های غیرقانونی متهم می‌کنند و ادعا می‌کنند که استیضاح کنندگان به دلیل بحثبورسیه‌ها طرح استیضاح را مطرح می‌کنند گزافه گویی می‌کنند.

علی اصغر زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه امروز متقاضیان طرح استیضاح وزیر علوم با فرجی‌دانا وزیر علوم این جلسه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برخی از خواسته‌های متقاضیان استیضاح تقریبا برطرف شده است اما دغدغه‌های اصلی همچنان به قوت خود باقی است.

نائب رئیس کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام این خبر که متقاضیان استیضاح قبل از شروع به کار مجلس جلسه دیگری نیز با وزیر علوم خواهند داشت، گفت: در جلسه‌ای که امروز با وزیر علوم برگزار شد مسائل کلی مطرح شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با پرونده بورسیه‌های غیرقانونی نیز بحث‌هایی مطرح شد یا خیر؟ افزود: کسانی که نمایندگان را به گرفتن بورسیه‌های غیرقانونی متهم می‌کنند و ادعا می‌کنند که استیضاح کنندگان به دلیل بحثبورسیه‌ها طرح استیضاح را مطرح کرده‌اند، گزافه گویی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز