خبرگزاری کار ایران

عثمانی:

نباید از سر دلسوزی زمین‌های ملی را بسوزانیم

کد خبر : ۱۱۴۷۹۸

منابع و زمین های ملی مانند نفت است و ابتدا باید به خزانه واریز شود / منطقی ندارد که برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و تأمین منابع عمرانی زمین های ملی را واگذار کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به واگذاری زمین های ملی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدقسیم عثمانی، در مخالفت با درخواست دو فوریت طرح نحوه تأمین غیرنقدی مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی حمل و نقل و آب و فاضلاب گفت: براساس این طرح درنظر داریم زمین‌های ملی را به فروش برسانیم و صرف منابع عمرانی کنیم که این حُسنی برای کشور ندارد.

نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه ارزش این زمین ها بسیار بیش از واگذاری آنها است ادامه داد: ضمن اینکه تهاتر این زمین ها مطرح شده که خلاف قانون اساسی است.

وی تأکید کرد: منابع و زمین های ملی مانند نفت است و ابتدا باید به خزانه واریز شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه منطقی ندارد که برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و تأمین منابع عمرانی زمین های ملی را واگذار کنیم، گفت: قبول داریم که طرح های عمرانی حجم زیادی را به خود اختصاص می دهند و بسیاری از آنها معطل مانده همچنین بسیاری از پیمانکاران طلب کارند اما نباید از سر دلسوزی زمین های ملی را بسوزانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز