خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در موافقت با یک فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی:

ثروت ملی به دست افراد سودجو در حال نابود شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۶۲

براساس اصل ۵۰ قانون اساسی منابع مالی و اراضی و باغ ها متعلق به همه مردم است اما هم اکنون شاهد هستیم که تمام این اراضی در حال از بین رفتن هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه منابع ملی و اراضی متعلق به همه نسل ها است گفت: ثروت ملی به دست افراد سودجو در حال نابود شدن است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با یک فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها گفت: براساس اصل ۵۰ قانون اساسی منابع مالی و اراضی و باغ ها متعلق به همه مردم است اما هم اکنون شاهد هستیم که تمام این اراضی در حال از بین رفتن هستند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ثروت کشور هم اکنون به دست افراد سودجو در حال نابود شدن است افزود: این در حالی است که منابع ملی و اراضی متعلق به همه نسل ها است و به هیچ دلیلی نباید از بین برود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: شاید در طرح مذکور اشکالاتی وجود داشته باشد اما می توان آن را در کمیسیون اصلاح کرد از طرفی دیگر حدود ۱۷۳ نماینده ضرورت دو فوریت این طرح را امضا کردند که نشان دهنده اهمیت آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز