خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی:

ابراز ناراحتی لاریجانی از رسانه‌ای شدن اظهارات ظریف

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۲۶

رئیس مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ای شدن اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی از سوی برخی نمایندگان اظهار نارضایتی کرده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رئیس پارلمان از رسانه‌ای شدن اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی اظهار نارضایتی کرده است از مخالفت مجلس با پروتکل الحاقی خبر داد.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: بین نمایندگان مجلس در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵ + ۱ اختلاف‌نظر وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به نظرسنجی مربوط به ارتباط با آمریکا از سوی دولت انتقاد کرد و بیان داشت: این نظرسنجی ابتدا باید به تایید نمایندگان می‌رسید چرا که در نظرسنجی باید چیدمان، حجم، منطقه و مردم مشخص شود نه اینکه بدون ملاحظه اقدام به این کار کرد.

حقیقت‌پور همچنین در خصوص عدم ارائه اطلاعات مذاکرات هسته‌ای به مجلس بیان داشت: باید مجلس در این مورد آگاه باشد و اطلاعات لازم را از طریق تیم مذاکره کننده به دست آورد.

وی در مورد پروتکل الحاقی و مخالفت نمایندگان گفت: اگر پروتکل الحاقی را قبول کنیم به معنای آن است که غربی‌ها می‌توانند از تمامی مراکز امنیتی و تسلیحاتی ما بازدید کنند و این نقض آشکار NPT است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز