خبرگزاری کار ایران

بیگی اینانلو در تذکر شفاهی:

دولت تدبیر و امید با حفظ نرمش قهرمانانه توطئه دشمنان را خنثی کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۶۱

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس از هیأت دولت درخواست کرد تا با اتخاذ تدابیر لازم برای اشتغال جوانان بهترین تصمیمات را بگیرند تا مشکل بیکاری در کشور روز به روز رفع شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امیدوارم دولت تدبیر و امید با تاکتیک جدیدنرمش قهرمانانه حقوق هسته‌ای ملت را با کمترین هزینه حفظ کنند.

به گزارش ایلنا، روح الله بیگی اینانلو در نشست علنی امروز(یکشنبه ۳۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید افزود: امیدوارم دولت تدبیر و امید با حفظ حقوق هسته‌ای و نرمش قهرمانانه مدنظر مقام معظم رهبری ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان با تاکتیک جدید و با کمترین چالش و هزینه در جهت سرافرازی ملت ایران حرکت کنند.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در تذکری به مسئولان و مجریان پروژه عظیم ملی ادامه داد: این پروژه‌ها دغدغه مردم به خصوص استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، زنجان و همدان است که باید همه سعی و تلاش خود را در جهت اقدامات اساسی و کارشناسی مناسب انجام دهد تا قبل از سونامی نمک و ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیر کنترل شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصویب کرد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست دارم که به تسریع در تعریض جاده‌های حوزه انتخابیه اینجانب توجه ویژه داشته باشد تا مشکلات این جاده‌ها روز به روز رفع شود.

بیگی افزود: تأمین آب آشامیدنی در حوزه‌های انتخابیه اینجانب ازجمله درخواست‌های من به وزیر نیرو است تا مشکلات مردم آن منطقه نیز رفع شود.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب یادآور شد: از هیأت دولت درخواست دارم تا با اتخاذ تدابیر لازم برای اشتغال جوانان بهترین تصمیمات را بگیرند تا مشکل بیکاری در کشور روز به روز رفع شود.

وی تأکید کرد: از وزیر کشاورزی نیز درخواست دارم برای تعیین قیمت نهادهای کشاورزی و کود شیمیایی و سم تصمیمات درستی را اتخاذ کند چراکه در این زمینه حوزه انتخابیه اینجانب با مشکلات عدیده ای روبروست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز