خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز کارگر صورت گرفت؛

غبار روبی گلزار شهدای بهشهر توسط تشکلات کارگری شرق استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۹۴۶

با همراهی تشکل های کارگری، مسئول خانه کارگر بهشهر و شرق مازندران، مسئول کانون بازنشستگان و جمعی از مسئولان، با حضور در مزار شهدای بهشهر با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت شد.

به گزارش ایلنا، اول ماه می مصادف با 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر این قشر زحمت کش است که البته اختصاص یک روز به عنوان روز جهانی کارگر برای بزرگداشت آنان کافی نیست و با توجه به اینکه پیشرفت بشری مدیون تلاش شبانه روزی کارگران است باید بزرگداشت کار و کارگر در تمام سال در دستور کار باشد.

به مناسبت هفته کار و کارگر و همزمان با روز کارگر، تشکل های کارگری، مسئول خانه کارگر بهشهر و شرق مازندران، مسئول کانون بازنشستگان و جمعی از مسئولان، با حضور در مزار شهدای بهشهر با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

مسئول خانه کارگر بهشهر و شرق مازندران افزود: تلاش برای پاسداشت این روز و گرامی داشت نام و یاد کارگرانی که با دستان توانمند خود در تولید و توسعه کشورمان اثرگذار هستند؛ از وظایف مهمی است که برعهده داریم.

امید ناظری اظهار کرد: در این شرایط شیوع کرونا و وتعطیلی برخی از واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران، تنها امید کارگران به بزرگداشت این روز و هفته و دلگرمی شان از مسئولان و دیده شدن کارگران است.

وی گفت: امیدواریم امسال در سال جهش تولید، با گوش سپردن به فرمان رهبری، همه ما در این بخش توانمندتر از گذشته وارد عمل شده و با حمایت از کارگران به عنوان عنصر اصلی جهش تولید برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز