خبرگزاری کار ایران

ییس هیات مدیره کانون بازنشستگان رستمکلا:

سرمایه بازنشستگان کفاف هزینه های درمانی آنها را ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۴۲۳

قبل از انقلاب یک درمانگاه تامین اجتماعی در رستمکلا وجود داشت که متاسفانه در حال حاضر نیست و بیماران جهت استفاده ازخدمات تامین اجتماعی باید به بهشهر و نکا مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان رستمکلا در گردهمایی بازنشستگان و مستمری بگیران رستمکلا و گرجی محله  توجه  به وضعیت معیشتی و درمانی این اقشار  را از مسئولین خواستار شد.

عنایت طالبی طرح پذیرش بازنشستگان بدون واسطه ، راه اندازی بخش قلب بیمارستان ولیعصر قائمشهر و تجهیز بیمارستان های تامین اجتماعی را اقدامات شایسته ای برشمرد و گفت: عمده بازنشستگان بیماری صعب العلاج دارند و سرمایه آنها  کفاف هزینه های درمانی شان را  ندارد.

وی ادامه داد:  قبل از انقلاب یک درمانگاه تامین اجتماعی در رستمکلا وجود داشت  که متاسفانه در حال حاضر نیست و بیماران جهت استفاده ازخدمات تامین اجتماعی باید به بهشهر و نکا مراجعه کنند.

رییس کانون بازنشستگان رستمکلا   بستن  قرارداد تامین اجتماعی با آزمایشگاه ها و مراکز درمانی ، هماهنگی در حقوق ، توجه بانک رفاه به بیمه شدگان تامین اجتماعی در تخصیص وام و.. را از مطالبات جدی بازنشستگان  و مستمری بگیران رستمکلا و گرجی محله برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز