خبرگزاری کار ایران

سفیر کشور نروژ در تهران:

نروژ از تعهدات بین المللی بین ایران و جهان در برجام حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۷۷

سفیر نروژ در تهران از حمایت این کشور از تعهدات بین المللی بین ایران و جهان در برجام حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، لارس نوردروم صبح امروز در دیدار با فعالان اقتصادی در ساری  با بیان اینکه نروژ از تعهدات بین المللی بین ایران و جهان در برجام را حمایت می کند اظهار داشت: باید از این تعهدات مهم بین المللی برای گسترش روابط اقتصادی بین ایران و نروژ استفاده شود.

وی افزود:ظرفیت های خوب همکاری تجاری واقتصادی بین دو کشور،  وجود دارد که می توان به خوبی در جهت ارتقای اقتصادی بهره گیری کرد.

سفیر کشور نروژ در تهران گسترش تجارت بین ایران و نروژ را از اهداف مهم این نشست عنوان کرد و گفت: ظرفیت های زیادی برای همکاری بین ایران و نروژ در بخش های مختلف وجود دارد.

وی با اشاره به همکاری در حوزه آبزی پروری با مازندران گفت: مازندارن به دلیل موقعیت جغرافیایی خود می تواند در این زمینه با نروژ همکاری های خوبی را داشته باشد.

لارس نوردروم به بازدید خود از واحد های پرورش ماهی های خاویاری در مازندران اشاره کرد و افزود: برای انتقال دانش فنی در زمینه صنعت شیلات و آبزی پروری آمادگی لازم را برای ورود به عرصه  همکاری با مازندارن داریم.

سفیرنروژ در ایران به امضای  قرادادی با شرکت ملی نفت ایران اشاره کردو  ادامه داد:  در زمینه همکاری های نفت و گاز و  کشف ذخایر نفتی در دریای خزر قراردادهایی را با شرکت  ملی نفت ایران  منعقد کردیم.

وی افزود:شرکت های نروژی در بخش کشتیرانی و بیمه در دریای خزرمی توانند همکاری های خوبی را با ایران داشته باشند.

لارس نودروم گفت:بنا داریم در تمایشگاه نفت و گاز که در آینده ای نزدیک در تهران برگزار می شود شرکت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز