خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه مازندران:

همایش نقش آفرینی و مسئولیت پذیری در مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۹۴

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه مازندران گفت:همایش نقش آفرینی و مسئولیت پذیری همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش حزب اعتدال و توسعه با موضوع نقش آفرینی و مسئولیت پذیری همزمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه 23 آذر جاری در مازندران برگزار می شود.

عارف رستگار هدف از برگزاری این همایش را اعلام موجودیت و شروع فعالیت اجرایی این سازمان در کشور برشمرد و افزود: این همایش بیانگر انسجام میان سازمان جوانان و دانشجویان کل کشور و اعلام موجودیت همگانی است و فعالیت حزبی، اجتماعی و سیاسی این مجموعه با جذب و به کار گیری جوانان نخبه در چارچوب قانون آغاز می شود.

وی ادامه داد: همایش نقش آفرینی و مسئولیت پذیری به طور همزمان در 30 استان کشور برگزار می شود و نوبخت دبیر کل حزب و واعظی معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه در کشور از سخنرانان ویژه همایش در تهران هستند و از طریق ویدئو کنفرانس این ارتباط با استان ها برقرار می شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه یکی از قوی ترین و قدیمی ترین احزاب فعال در کشور است خاطرنشان کرد: سازمان جوانان و دانشجویان به دنبال آموزش به جوانان است تا در حوزه مدیریتی خلاء آموزشی ، تجربه و دانش را درمیان جوانان نداشته باشیم.

رستگار به بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل در رابطه با اهمیت فعالیت احزاب اشاره کرد و گفت: فعالیت احزاب در چارچوب قانون برای کشور بسیار بااهمیت است و حزب اعتدال و توسعه یکی از قانونمندترین احزاب در کشور است.

وی آموزش سیاسی و اصل تحزّب به جوانان، مرور تاریخچه و اهداف عالی حزب، معرفی تشکل اعتدال در دانشگاه ، تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات را از محورهای این همایش اعلام کرد.

به گزارش ایلنا ، همایش نقش آفرینی و مسئولیت پذیری در ساری- خیابان معلم- سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز