خبرگزاری کار ایران

توضیحات فانی در مورد جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۰۴

یک روش دیگر در ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پیش‌بینی شده که آموزش و پرورش در کنار روش تربیت ۴ ساله می‌تواند از فارغ التحصیلان لیسانس سایر موسسات آموزش عالی از طریق آزمون پذیرش کند.

وزیر آموزش و پرورش برنامه این وزراتخانه را برای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها را اعلام کرد.

علی اصغر فانی در حاشیه مراسم افتتاح هفتمین دوره مجلس دانش آموزی در جمع خبرنگاران در خصوص جذب نیرو از سایر دانشگاه‌ها گفت: اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ملاک عمل ما است، در حال حاضر دو نوع پذیرش در دانشگاه و جود دارد؛ در یک روش از مقطع دیپلم نیرو جذب می‌کنیم که افراد چهار سال آموزش داده و معلم شده و مشغول به کار می‌شوند، این روش همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: یک روش دیگر در ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پیش‌بینی شده که آموزش و پرورش در کنار روش تربیت ۴ ساله می‌تواند از فارغ التحصیلان لیسانس سایر موسسات آموزش عالی از طریق یک آزمون پذیرش کند و دوره‌های یک ساله را در حوزه حرفه‌ای معلمی آموزش داده و برگزار کند که در حال حاضر در حال مطالعه دستورالعمل این موضوع هستیم.

فانی خاطرنشان کرد: این روش باید مجوز لازم را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی دریافت کند، صحبتهای مقدماتی در این خصوص انجام شده و امید است نهایی شود، تا نتایج آن را به صورت قطعی اعلام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز